ویکی‌تجربهجستجو
فکور
تجربهٔ کاری

توسعه دهنده

تجربهٔ کاری توسعه دهنده در فکور — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· توسعه دهنده

باعث شدن مدیران فنی از شرکت برن ، از آن پس باعث شد تیم فنی هم یکی یکی هم استعفا بدن و برن ، نه بیمه درست حسابی داره نه مزایا داره و نه اضافه کاری پرداخت میشه ، مسول منابع انسانی هم هر سری بخاطر بیمه تکمیلی بچه هارا دست به سر می‌کرد ، و می‌گفت به نفعتونه بیمه تکمیلی نشید مدیر عامل توقع داره همه جی دون باشی ولی در مقابل اون هیچ تشویقی برات در نظر نمی گیره بعد از استعفا هم دیدگاهشان نسبت بهت تغییر می کنه از دوربین تمام حرکاتشان با صدا کنترل و صبط میکنن حتی دست شویی رفتنتون به هر حال به دشمنم هم برای کار کردن پیشنهاد نمیدم

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

فکور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

بعد از چند ماه جدایی از این شرکت، وقتی سابقه بیمه‌ام در تأمین اجتماعی را بررسی کردم، متوجه شدم عنوان شغلی ثبت شده برای من کاملاً نامتعارف و با کاری که واقعاً انجام می‌دادم هم‌خوانی نداشت. این موضوع باعث شد استعفا بدهم و دنبال فرصت شغلی جدید بروم. همچنین تجربه من نشان داد که تمام کارکنان به صورت شبانه‌روزی با دوربین رصد و مانیتور می‌شوند، چیزی که قبل از شروع کار به من گفته نشده بود و حس راحتی و اعتماد محیط کار را کاملاً از بین می‌برد. من حقم را به خدا واگذار کردم، اما تجربه‌ام یک تلنگر جدی است: همیشه سابقه بیمه و عنوان شغلی‌تان را بررسی کنید و در صورت مغایرت اعتراض کنید. توصیه من به دوستانی که دنبال کار هستند: از شرکت‌هایی که اینگونه عملکرد دارند فاصله بگیرید و قبل از پر کردن فرم استخدام، حسابی بررسی کنید.

فکور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·...
۱.۰
...

به دشمنتون هم پیشنهاد نمیکنم البته الان. تا دوسال پیش حجم شرکت و کارمنداش خوب بود ولی الان نه دیگه بخوای به نسبت کارمندای پارسالش بخوای حساب کنی یک سوم پارسالم نمیشن بخصوص الان که یکی یکی استعفا میدن ، لازم به ذکره شرکت بیمه تکمیلی نداره

فکور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۴.۰
کارمند

من چند سال است که در این شرکت کار میکنم . بعنوان یک شرکت خصوصی هم مشکلات دارد و هم یک سری مزایا دارد. حقوقها همیشه سرموقع پرداخت میشود . بیمه تامین اجتماعی از روز اول کار انجام می شود . یه مدتی بیمه تکمیلی نبودیم که الان دیگه همه پرسنل و افراد تحت تکفل در صورت تمایل بیمه هستند . محیط دوستانه و آرامی دارد. از مشکلات آن میتوانم بگویم که برای من مسافت دور هست و اینکه اصلا جای پارک خوبی ندارد .

فکور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۳.۰
برنامه نویس

من 3 سال است که در این شرکت کار برنامه نویسی انجام میدهم و چالشهای زیادی دیدم اول که امده بودم شرکت با تغییرات مواجه شد و تقریبا بیشتر تیم عوض شدند ولی بعدا خیلی بهتر شد افراد حرفه ای وارد شرکت شدند و محیط شرکت بسیار ارام و دوستانه است و استعفایی نداشتیم . حقوقهامون اول سال تغییر کرده و امسال حقوقها خیلی خوب شد.به مناسبتهای مختلف مثل تولد و روز زن و مرد و یلدا هدیه دریافت کردیم . از مزیتها به نظرم پرداخت به موقع حقوقها است. مدیرفنی خیلی منظم و حرفه ای است. از معایب شرکت میتوانم بگویم که وقتی شخصی استعفا میدهد حقوق آخر اورا با تسویه پرداخت میکنند.

فکور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۳.۰
کارشناس

سلام من حدودا 3سال در شرکت فکور صنعت فعال هستم از همه لحاظ به پرسنل اهمیت میدهند. درسته که سخت گیری های خاص خودشون را دارند ولی اینجا بچه ها میتونن به صورت رایگان از مشاوره روانشانسی استفاده کنند، اینجا پزشک متخصص داریم که یک روز در هفته میاد و پرستار مستقر در شرکت داریم علاوه بر همه اینا متخصص آسیب شناسی داریم برای بچه هایی که مشکل یا درد جسمی و یا آسیب دارند. اینجا تولدا رو جشن میگیریم و شرکت هم هدیه نقدی داره و هم هدیه فیزیکی اینجا ما باشگاه ورزشی داریم که همه ازش میتونن استفاده کنن و خیلی چیزای دیگه

فکور
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·گرافیست
۳.۰
گرافیست

من حدود 4 سال هست که توی این شرکت کار می‌کنم و بی نهایت راضی ام بسیار شرکت بزرگی هست و مزایای بسیار زیادی داره توی تمام مناسبت ها هدیه دارن و سعی میکنن بچه هارو خوشحال و راضی نگه دارن . به نسبت شرکت های دیگه اشل حقوقی خوب و امنیت شغلی بالایی داره . با افراد بسیار ماهر و با تجربه ای اشنا میشید که میتونه توی آینده شغلی شما بسیار زیاد موثر باشه . به شدت پیشنهاد میکنم مهارت هاتون رو تقویت کنید که بتونید به این شرکت ورود کنید.