ویکی‌تجربهجستجو
فیوتک
تجربهٔ کاری

مدیرپروژه های اجرایی

تجربهٔ کاری مدیرپروژه های اجرایی در فیوتک — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مدیرپروژه های اجرایی

این شرکت با مدیریت بسیارضعیف رو به انحلال است. عدم اعتماد هیات مدیره به مدیران میان رده به نوعی دست مدیران میان رده رو بسته. واریزحقوق به شدت بی نظم وتاریخ معینی ندارد. جلسه های به نتیجه. واحدمالی ضعیف. منابع انسانی و شان کارگر برای مجموعه هیچ ارزشی ندارد.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

فیوتک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب
۲.۰
برنامه نویس وب

متاسفانه عدم مدیریت صحیح در این شرکت بیداد می‌کنه، انجام بازی رایانه ای تنها نکته مثبت این شرکت هست در مورد دوستانی که قصد ملحق شدن به این شرکت رو دارند اکیدا توصیه به تحقیق بیشتر می‌کنم، مهم نیست چه مدت دیگه بدون کار می‌مونید هیچ توصیه ای به مدیران ندارم چون قبلا تلاشمون رو کردیم و بی نتیجه بودنش رو هم دیدیم. ممنون