تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در لست سکند — امتیاز ۴.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).
من به عنوان طراح تو این شرکت تقریبا 2 سال کار کردم مثل همه جاهای دیگه هم خوبی داره هم بدی خوبیش اینکه یه مجموعه قدیمی که همیشه درحال پیشرفت و سعی میکنن همیشه به روز باشن، چه از نظر سطح فنی و چه از نظر سطح فرهنگ کاری مدیریت بسیار عالیه و مدیر عامل به معنی واقعی یک مدیر و این شاید قوی ترین نقطه قوت این شرکت باشه از بدیشم میشه به جلسات زیادی که برگذار میکنن میشه اشاره کرد در کل جای خوبیه
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
من سه سال در این شرکت فعالیت داشتم. فضای شرکت خیلی دوستانه ست. همه در تلاشن که به هم کمک کنن تا رشد کنن. حتی خیلی جاها مدیرا کمک میکنن که اگر چیزی نیاز داری، به بهترین نحوه بهش برسی. اما هیچ مسیر شغلی مشخص ندارید. بیش از دو تا مدیر دارید و اصلا نمیدونید به کی باید پاسخگو باشید. هیچ قانونی برای افزایش حقوق و کسری وجود نداره. ساعتهای کاری شناوره ولی وقتی پاتون رو شرکت گذاشتید برای هر کاری باید ساعت بزنید و بعد کارتون رو انجام بدید. یعنی برای سیگار هم باید ساعت خروج و ورود بزنید. اضافه کاری هم یه جوریه که انگار جزو وظایفتونه. از طرفی هم شرکت خانوادگی اداره نمیشه و تقریبا کسانی که در راس هستند از اقوام نزدیک مدیرعامل هستند. خلاصه برای یه تجربه کوتاه خوب بود ولی من تایم زیادی از مسائل چشمپوشی کردم.
ما فقط خرید کردیم ازشون که پولمونو خوردن که هیچ طلبکارم بودن ازمون،بابا یه لاراول و ناکسته که خوب خداوکیلی همه تنهایی هم میتونن کنن،تازه میگیم گرافکیول و اپولو هم تازه استفاده کنی اصلا بکم لاراول نزنی اکسپرس بزنی یا پیور بنویسی بازم انقدر کلاس کاری و پیچیدگی نداره که بتونی باهاش کلاه کسیو برداری،همکار محترم به نا امن شدن فضای وب کمک نکن