ویکی‌تجربهجستجو
لیمو
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه DevOps Engineer

تجربهٔ کاری مصاحبه DevOps Engineer در لیمو — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه DevOps Engineer

مصاحبه فنی رو به خوبی پاس کردم البته خیلی آسون ولی برخورد یکی از مصاحبه کنندگان که از قضا خانم بودن خیلی طلبکارانه و بی ادبانه بود خلاصه مصاحبه فنی قبول شدم و برای مصاحبه منابع انسانی دعوت شدم به شرکت بعد از نیم ساعت تاخیر در روند مصاحبه اعلام کردن که شما مورد تایید هستید و الان باهاتون قرارداد میبندیم ۲۵ دقیقه رفتند بیرون از اتاق برای پرینت قرارداد ها بعد متوجه شدن باید سفته بگیرن نیم ساعت طول کشید پیک شرکت رفت سفته خرید اومد دادن من امضا کردم. ۲۰ دی شنبه بود پنج شنبه ۱۸ دی تماس گرفتن که شنبه صبح بیاید شرکت برای جلسه قبول کردم ۲ ساعت بعد تماس گرفتن قرارداد کنسله ما اصلا نیازی به DevOps نداریم خداحافظ 🙂 😐

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

لیمو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

دوست عزیزی که داری نظرات این سایت رو می‌خونی، تا حالا فکر کردی می‌شه به محتوای اینجا که نه ممیزی داره و نه اعتبارسنجی، اعتماد کرد؟! قبل از هر قضاوتی، یه لحظه خودتو بذار جای این شرکت‌ها. تو این شرایط سخت بازار و مشکلات درآمدزایی، اگه جای اونا بودی چیکار می‌کردی؟ فکر نمی‌کنی بیشتر نظراتی که اینجا نوشته شده، ناشی از دلخوری‌های شخصی یا تجربه‌های فردیه؟ واقعیت اینه که تو هر کسب‌وکاری، منابع انسانی مثل سرمایه‌اش می‌مونه. پس منطقیه که یه شرکت از کارمنداش حمایت کنه. بیشتر اختلافاتی که مطرح می‌شن، معمولاً حالت شخصی دارن، نه لزوماً نشونه بد بودن کل اون مجموعه. راستش، محتوای این سایت بیشتر از اینکه کمکی کنه، باعث ترس، تردید و از دست دادن فرصت‌ها می‌شه. اگه فکر می‌کنی این سایت چون اجازه می‌ده هر نظری منتشر بشه، جای خوبیه، باید بگم سخت در اشتباهی! چون هیچ نوع نظارت یا بررسی‌ای روی مطالب نداره و هر چیزی همون لحظه منتشر می‌شه. یکم منطقی‌تر نگاه کنیم... من خودم اوایل تحت تأثیر نظرات این سایت بودم اما تجربه‌م از این تحت تأثیر قرار گرفتن، جز ضرر چیزی نشد. بیاییم عاقلانه‌تر تصمیم بگیریم.

لیمو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر محصول
۱.۰
مصاحبه مدیر محصول

مهم‌ترین مورد قابل اشاره نبود از درک جایگاه شغلی و جاب اسکریپشن این پوزیشن بود. کاش به این درک برسند که قبل از اینکه مصاحبه کنند باید همه چیزو فیکس کنن نه اینکه واسه یه تماس ۴۵دقیقه معطل کنن آدم رو و از اون بدتر اینکه بعد ۳بار مصاحبه و گرفتن مدارک تازه برگردن بگن ببخشید نمیتونیم حقوق درخواستی شما رو پرداخت کنیم! مفتضحانه‌تر اینکه پیشنهاد حقوق ۳میلیونی بدن بهت و بگن بعداً اگه موندی جبران میکنیم! امیدوارم یاد بگیرید برای مصاحبه یه شخص متخصص منابع انسانی رو بفرستید که حداقل بفهمه برای ضبط کردن صدا باید اجازه بگیره! آماتور بودن رو معنی میکنند براتون😀

لیمو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر فنی
۱.۰
مصاحبه مدیر فنی

از نظر سطح توانمندی در مصاحبه بسیار ضعیف بودند.سوالات بی مربوط و پیش پا افتاده پرسیده شد. اصلا اصلاعات فنی درستی نداشتند و کاملا مشخص بود که نمیدونن مصاحبه با چه فرایندی باید انجام بشود.