ویکی‌تجربهجستجو
ماهنامه اخبار فلزات
تجربهٔ کاری۳۰ شهریور ۱۳۹۹ · مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در ماهنامه اخبار فلزات — امتیاز ۱.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹).

۱.۰· تخصص مخفی

من یک سال و نیم توی این مجموعه کار کردم. با حقوق پیشنهادیم موافقت نکردن و به جاش وعده های الکی دادن و یکی از اون وعده های الکی اضافه کار بود. اضافه کاری که حداقل قیمت رو داشت و حداکثر فشار رو به کارمندا وارد می کرد. اونقدر که ساعاتش غیر عرف بود. تا پاسی از شب. اون هم به صورت اجبار. حقوق هم که نگم براتون. کلا سه ماه به سه ماه پرداخت می شد. تا روز ۲۹ اسفند حقوق نمی دادن تا بچه ها بیان سر کار. همه اینه یه طرف، برخورد تند و طلبکارانه تیم مدیریت هم یه طرف! من بعد از استعفام یک سال منتظر شدم تا نسبت به پرداخت حق و حقوقم اقدام بشه که نشد. مجبور شدم شکایت کنم و بعد از پروسه طولانی ای به طلبم برسم. من اصلا کار توی این مجموعه رو توصیه نمی کنم. شما به عنوان یه تازه وارد می تونید بررسی کنید که کدوم یکی از کارمندان اونجا قدیمی کار هستن، فقط یک نفر قدیمیه و همه جدید الورود هستن. کسی نمی تونه توی اون مجموعه دوام بیاره. وقت و عمر با ارزشتون رو توی این مجموعه هدر ندید. سپاس.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

ماهنامه اخبار فلزات
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·خبرنگار
۱.۰
خبرنگار

بنده دو سال قبل با این شرکت همکاری داشتم که به معنای واقعی کلمه کابوس بود. مدیریت این مجموعه نه تنها حقوق کارمندان را نمی‌داد بلکه انتظار بیگاری از کارمندان تا پاسی از شب و نیز ۲۴ ساعته را داشت. شرکتی به شدت نامنظم با محیطی بسیار بسته و جلسات فراوان که حاکی از عدم مدیریت و سیستم بیسواد موجود در مجموعه بود. امیدوارم که با خواندن این کامنت، کارجویانی که قصد استخدام در این مجموعه را دارند، از اینکار منصرف شده و عمر خود را تلف نکنند.