ویکی‌تجربهجستجو
ماورانت
تجربهٔ کاری۲۰ خرداد ۱۴۰۵

کارمند

تجربهٔ کاری کارمند در ماورانت — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· کارمند

تجربه کاری من در این شرکت به شدت تحت تأثیر رفتار یکی از سرپرستان بخش قرار گرفت. متأسفانه این فرد با ایجاد فضای ناسالم، بی‌اعتمادی و حاشیه‌سازی مداوم، محیط کار را برای بسیاری از کارکنان دشوار کرده بود. برخوردهای دوگانه، انتقال نادرست اطلاعات به مدیریت و ایجاد سوءتفاهم بین همکاران، از جمله مسائلی بود که به مرور باعث تضعیف روحیه تیم شد. به جای تمرکز بر کار و پیشرفت، انرژی زیادی صرف مسائل حاشیه‌ای و تنش‌های غیرضروری می‌شد. در نهایت، مجموعه این شرایط به گونه‌ای پیش رفت که منجر به قطع همکاری من با شرکت شد، در حالی که احساس می‌کنم این تصمیم بیش از آنکه بر اساس عملکرد واقعی باشد، تحت تأثیر فضای ایجاد شده توسط این سرپرست بوده است. امیدوارم مدیریت چنین مجموعه‌هایی توجه بیشتری به رفتار و عملکرد مدیران میانی داشته باشند، چرا که نقش بسیار مهمی در سلامت محیط کار و حفظ نیروهای توانمند دارند.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

ماورانت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

تجربه من از کار تو ماورانت اصلاً تجربه خوبی نبود. حجم کار خیلی بالاست و انتظاراتی که از کارمندا میره، بعضی وقت‌ها واقعاً با زمان و امکاناتی که در اختیارشون هست همخونی نداره. اضافه‌کاری عملاً هیچ معنی‌ای نداره. ممکنه بارها تا ۸ یا ۹ شب شرکت بمونی که کارها روی زمین نمونه، اما آخر ماه به خاطر چند دقیقه یا چند ساعت تأخیر، چند میلیون از حقوقت کم بشه . افرادی رو دیدم که ده‌ها ساعت اضافه‌کاری داشتن ولی به خاطر چند ساعت تأخیر در طول ماه، با کسر حقوق مواجه شدن. سیستم کاملاً تسک‌محوره؛ یعنی مهم نیست چه ساعتی میای یا میری، فقط باید حجم مشخصی کار تحویل بدی. اگر حجم کار بیشتر از توان یک نفر باشه هم عملاً باید خودت یه راهی برای جمع کردنش پیدا کنی. از اون طرف همیشه صحبت از مشکلات مالی و کمبود بودجه‌ست، ولی افزایش حقوق خرداد پارسال هنوز پرداخت نشده. بعضی از افرادی هم که از اواخر ۱۴۰۴ از شرکت جدا شدن، مدت‌ها بعد هنوز تسویه نشده بودن و مطالباتشون باقی مونده بود. یه مورد دیگه که واقعاً توجهم رو جلب کرد، برخورد با کارمندایی بود که دنبال مطال باتشون می‌رفتن یا نسبت به شرایط انتقاد داشتن. بارها دیدم که رفتار مدیر بخش یا افرادی که با مدیریت همسو بودن با این افراد تغییر می‌کرد. فضا برای اون کارمند کم‌کم سخت‌تر می‌شد و این حس به وجود می‌اومد که به جای حل شدن مشکل، خود فرد تبدیل به مشکل شده. در بعضی موارد شرایط به جایی می‌رسید که فرد ترجیح می‌داد خودش استعفا بده. نکته عجیب دیگه این بود که وقتی نظرات انتقادی کارمندا توی سایت‌های ارزیابی شرکت منتشر می‌شد، به جای اینکه به ریشه مشکلات پرداخته بشه، بیشتر ناراحتی از انتشار این نظرات دیده می‌شد و از بعضی افراد خواسته می‌شد بیان و نظر مثبت ثبت کنن. در کل حسی که من از این مجموعه گرفتم این بود که همیشه تخصص، تعهد و حجم کاری که انجام میدی تعیین‌کننده نیست. گاهی اینطور به نظر می‌رسید که افرادی که کمتر انتقاد می‌کنن و بیشتر با مدیران همسو هستن، شرایط بهتری دارن. به همین دلیل فضای شرکت برای من جایی نبود که بشه با خیال راحت نظر داد، انتقاد کرد یا دغدغه‌ها رو مطرح کرد. در‌انتها اینکه وظایفی رو توقع داشتن که اصلا در‌حیطه کاری کارمند نبود.همه باید با پیج فیک پزشک های مجموعه رو فالوو کنن و روزانه لایک و کامنت بالا بذارن(جدا از کارهای زیادی که داشتیم‌باید این کارو که هرروز‌انجام میدادیم و انجام ندادنش جریمه داشت.در حالی که اصلا جزو وظایف‌ما‌نبود

ماورانت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۴.۰

من دو سال تو شرکت ماورانت کار کردم تجربه کاری موفق و خوبی داشتم از نظر فنی خیلی رشد کردم پروژه های موفق زیاد داشتیم در کل محیطش دوستانه بود ولی برای افرادی که تو محیط های کاری شلوغ دوست ندارن کار کنن توصیه نمیکنم چون بخاطر اینکه تعداد پروژه ها زیاد بود نیروی انسانی زیادی ام داشتن

ماورانت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

اینجا برده داری به شیوه مدرن است! بهترین جمله ایی که میشه برای توصیف و تبلیغات این شرکت نوشت.حقوق پایین،فشار و حجم کاری بالا و بی احترامی. مثل ربات فقط کارهای تکراری انجام میشه با حقوق پایین و پول شما میره تو جیب مدیرا. بدترین تجربه کاری من

ماورانت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

ماورانت بزرگترین آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات پزشکی در خاورمیانه هست و به نوعی ماورانت اولین و بزرگترین آژانس برندینگ با تمرکز بر متخصصین درمانی در خاورامیانه است.