کارمند
تجربهٔ کاری کارمند در مجموعه آموزشی منتا — امتیاز ۵.۰ از ۵ (خرداد ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲).
سلام شرکت خوبی هست حقوق هم خوب میده
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
تیم غیر حرفه ایه و کارنابلد منابع انسانی داره از مدیر منابع انسانی تا کارشناس های منابع انسانی کلا نه میتونند هودشون پرزنت کنند و توانایی برگزاری ی مصاحبه اولیه رو هم ندارند مدیریت مجموعه به نظرم اشراف کاری و تجربه و تخصص و دانش کافی نداره برای جمع آوری همچین تیمی که ویترین کارشون میتونه باشه
اول که نشستم ۳۰ تا سوال تستی هوش دادن گفتن تو ۲۰ دقیقه باید جواب بدم،اون شخصی که قرار بود مصاحبه فنی بکنه نبود،به همین خاطر مصاحبه فنی انجام نشد.فقط مدیرعاملشون در مورد سابقه کاریم و اینکه محل کار قبلیم با چه تکنولوژی و فریمورک هایی کار کردم سوال کرد.در کل آدمهای متشخصی بودن.نتیجه مصاحبه گفتن ۲ روز بعد مشخص میشه و فعلا که ۱ روز گذشته خبری نیست و نمیدونم چی میشه،و اینکه محل شرکت خیلی دور و مرکز شهر نبود. چندتا سوال جیمت مطالعه کنی و بری بد نیست
به من وعده حقوق ساعتی 11 تومن دادن ولی سر ماه با ساعتی 6 هزارتومن تسویه کردن. محیط به شدت کثیف و آشفته ای هم دفترشون داشت.