ویکی‌تجربهجستجو
مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
تجربهٔ کاری۲۴ خرداد ۱۴۰۵

مدیر سرمایه انسانی

تجربهٔ کاری مدیر سرمایه انسانی در مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مدیر سرمایه انسانی

وظیفه هست که بصورت حرفه ای بگم وقتی در حوزه اجرا افراد بدون توانایی و فقط بدلیل ارتباطات در سازمان وارد شوند سقوط انسانیت و کار حرفه ای در آن سازمان وارد میشود آقای ش وقتی مدیرعامل در کوچکترین موارد مثلا محاسبه کارکرد وارد میشود یعنی آنقدر مهارت مدیریت نداشته که نگذارد عارضه سازمانی در سازمان رشد کند حتی اگر استاد دانشگاه باشی اینکه مجموعه حراست و حضور اتوبوسی اظهرمن الشمس هست و کلی نظرات اینجا هست بنظرشما بازرسی بانک چرا ورود نمیکند؟ وقتیکه یک نفر فکر کند سر از همه رشته ها در می آورد یعنی هیچی نمی‌داند ه و دوست عزیزش ش

نقاط قوت

پرداخت حقوق به موقع

نقاط ضعف

عدم پیشرفت

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۱.۰
کارمند

مدیرعامل قوی مدیر قوی جذب می‌کنه از رشد مدیرش از قدرت مدیرشم نمی ترسه مدیرعامل ضعیف همه تقصیرهارو گردن مدیر قوی می ندازه و طرفو اوت می‌کنه مدیرعامل قوی فقط دنباله توزیع خودشو کارکنانشه مدیرعامل ضعیف اتوبوسی رفیقاشو میاره تا امنیت داشته باشه مدیرعامل قوی مدیر واقعی و متفکر و ایده پرداز با اختیار تام استخدام می‌کنه مدیرعامل ضعیف کارشناس استخدام می‌کنه که ملیجکش باشه برید پایین تر همون مدیر منابع انسانی که کلی ازشون تعریف کرده و دفاع کرده و گفته دروغه با چه فضاحتی اخراج شد

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

چند ماهی هست اینجا مشغولم ولی به دلیل قطع اینترنت نمیشد اینجا نوشت، بی در و پیکرترین شرکتی که من تجربه شو داشتم، تصور کنید با ورود اقای پ.ش. به شدت خودشیفته و از خودراضی و بی سواد که تازه از بهمن پارسال اومده اوضاع بدتر شده، با هر کس حرف میزنی از دست این اقا شاکیه، بخاطر برکت مدیرعامل و روابطشون با هم این اقا همه جور نقشی تو این شرکت داره هم منابع انسانی دستشه هم تو مالی دخالت داره هم تمام پروژه ها رو دادن دستش ... شما از شرکت قبلی های که این اقا بوده پیگیری کنید ببینید چی در مورد این اقا میگن و چرا بیرون انداختنش دیگه قضاوت با خودتون

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر فروش
۱.۰
مدیر فروش

من مشتری این مجموعه هستم. این مجموعه. کلاهبردار و دزد هست. و ما از طریق مراجع ذی صلاح در حال پیگیری کلاهبرداری این مجموعه هستیم. متاسفانه روشهای نوینی برای کلاهبرداری هست. که این مجموعه و مدیرانش انجام میدهند. ...... ..... .... .... .... .... ... ................................................................

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·developer
۱.۰
developer

سلام مشکل این شرکت یکی دوتا نیست. خانه از پایبند ویرانست... مدیرعامل، اتوبوسی فامیلاشو از ولایتشون آورده، از خانم مدیر منابع انسانی(ام الفتنه) با لبخندهای فکاهی بگیر تا سایر بخشها و... مثلا در یه واحدی آقایی که 15 سال مدیر فنی بود رو اخراج کرد و یه خانم بی سواد،بی شخصیت، به شدت وقیح و..جایگزین کرد، که بعد از دو سال حضور این خانم و علیرغم استعفاهای متعدد نیروهای developer (به دلیل رفتارهای به شدت زشت و غیرحرفه ای این خانم)، بازهم جناب مدیرعامل حاضر به اخراج این خانم نیست!!!!!

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·یکی از کارکنان
۳.۰
یکی از کارکنان

خانم محترم که جهت حفظ احترام خودت و شرکت نه میخام به بخشت اشاره کنم نه طبقه ای که توشی. لطفا خواهش میکنم کفشات رو عوض کن. راه رفتن شما خیلی رو اعصاب ما هست. خانم محترم که جهت حفظ احترام خودت و شرکت نه میخام به بخشت اشاره کنم نه طبقه ای که توشی. لطفا خواهش میکنم کفشات رو عوض کن. راه رفتن شما خیلی رو اعصاب ما هست.