طراح رابط کاربری UI & UX
تجربهٔ کاری طراح رابط کاربری UI & UX در مقداد آی تی — امتیاز ۱.۰ از ۵ (تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹).
سلام برای موقعیت شغلی تجربه کاربری UI & UX درماه مبارک رمضان رفته بودم که کلا 2 روز در اونجا کار کردم . روز اول که سیستم نداشتن و خراب بود و روز دوم هم مشغول نصب ویندوز و نرم افزار بودم که اصلا جزء وضایف من هم نبود و فردای آن روز بدون هرگونه توضیحی رئیس قسمت برنامه نویسی بدون اینکه حتی جواب سلام من رو بده گفت برو پایین قسمت منابع انسانی به تصور اینکه قرار هست قرار داد با من ببندن رفتم پایین و مسئول منابع انسانی گفت تصمیم گرفته اییم با شما همکاری نداشته باشیم . خیلی زیبا و شیک بدون پرداخت هرگونه هزینه ایی بابت این دو روز و حتی کوچیکترین توضیحی عذر من رو خواستن . نداشتن communication ( ارتباطات ) این طور میشه که هیچ وقت یک نیروی مناسب نتونه تو یک شرکت فعالیت کنه. بهتر بود هرچی بود توضیح میدادن بعد عذر آدم رو میخواستن
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بهترین شرکتی که در چند سال اخیر دیده ام این مجموعه میباشد، دانشگاهی برای جوانان که به دنبال یادگیری و آموزش هستند، محلی مطمئن برای کار و ارتزاق