ویکی‌تجربهجستجو
مهیمن
تجربهٔ کاری۱۶ خرداد ۱۴۰۵

شرکت دانشجو محور

تجربهٔ کاری شرکت دانشجو محور در مهیمن — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· شرکت دانشجو محور

این شرکت محیط دانشجویی دارد و ورودی و خروجی از آن بسیار بالا است با اینکه پروژه های مهمی دارد ولی عملا دانشجو محور است. از گیت ورود تا دکوراسیون و هدایای ورودی تا سیستم منابع انسانی و همه چیز در اینجا دو محور اصلی دارد دانشجو محور و تازه کار بودن و نقش های مذهبی . اینجا کسی دنبال کار نیست و حقوق و مزایا مناسب افراد متخصص نمیباشد

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

مهیمن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·manager
۳.۰
manager

تجربه من در این شرکت نشان داد که نقش مدیران میانی تا چه اندازه می‌تواند در کیفیت فضای کاری تأثیرگذار باشد. در این مجموعه، متأسفانه برخی رفتارهای نادرست در سطح سرپرستی، مانند سوءبرداشت از عملکرد افراد و انتقال ناقص یا اشتباه اطلاعات به مدیریت بالاتر، باعث ایجاد بی‌اعتمادی و سوءتفاهم میان کارکنان شده بود. این موضوع به مرور زمان موجب کاهش همکاری تیمی و افت روحیه کاری شد و در نهایت شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نبود.

مهیمن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

محیط بشدت بی نظم سمی و مدیریت ضعیف دانشجوهای ترم های پایین شریف و تهران و فارغ التحصیلای ضعیف رو میارن کار کنن براشون که بعدا بتونن بگن شرکت جمعی از دانشجویان شریفه ! همه فقط دارن میدون ولی به کجا معلوم نیست. با کلی رانت و دغل بازی پروژه های ملی رو میگیرن و با ضعفها و بیسوادی ای که دارن میخوان ببرن جلو عاشق اینن ادای شرکتهای های تک رو دربیارن. مثلا همینطوری که از مسجد و دعا اومدن توی شرکت بگن راستی شما آتوریته نداری با من نگوشیت کنی راجع به این فرادی که صورت گرفته هر کسی ظاهرا یکاری داره میکنه ولی معلوم نیست چی همه کارها بزن بره جلو هست یعنی وقتی دوماه بعد برگردی سراغش یا نصف تیم نیستن یا یادشون نیست چکار کردن. چون اسمشون بد در رفته اولش کلی خودشون رو خوب نشون میدن تا جذبت کنن ولی بعد از چند ماه میبنی توی چه باتلاقی افتادی و موقع خروج کمتر از حداقل حقوق رو بعد از یکسال بهت میدن و توی هیچی باهات همکاری نمیکنن. هر روز مینیمم ۳ نفر در حال خداحافظی از شرکت هستند و مدیر عامل و‌مدیران هم در حال سخنرانی و ادا هستند بیشتر تا شرکتداری هر لحظه هم ممکنه بگن از فردا نیا رفتارشون یجوریه که دوست دارن بقیه رو مسخره و‌تحقیر کنن و خودشون رو متخصص نشون بدن

مهیمن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“تجربه مهیمن”
۱.۰
“تجربه مهیمن”

من در ‘محصول تحلیل داده- بخش فنی’ شرکت مهیمن بصورت تمام وقت و به مدت ۱ تا ۳ سال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.

مهیمن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس اندروید
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس اندروید

مرحله اول مصاحبه فنی بود. یه نفر اومد بیشتر درباره اینکه چیا بلدم ازم پرسید و یه چندتایی هم سوال پرسید. خیلی مدل بچه های دانشگاه شریف طوری انگار براشون مهم بود غیر از برنامه نویسی چقدر به رشته کامپیوتر و درساش تسلط داری. تقریبا هرچی ازم پرسید (حتی سوالای بی ربط) رو تونستم جواب بدم. آخرش گفت برات یه پروژه میفرستیم انجام بده. فضای شرکت یکم حالت مذهبی داشت و دو دل شدم. پروژه رو با اینکه انجام دادم ولی براشون نفرستادم که زنگ نزنن ولی دوباره زنگ زدن و کفتن یه جلسه با منابع انسانی برم و رفتم. منابع انسانی تا ریزترین جزییات زندگیمو ازم میپرسید و برام خیلی آزاردهنده بود این قضیه. آخرش به نظر میومد قبول شدم و بهم گفت میدونی اینجا فضای مذهبی داره؟ گفتم میدونم ولی حدس میزنم خیلی شدید نباشه. که برام توضیح داد این طور نیست و ممکنه حتی برن دوباره دفتر مرکزی و خانما مجبور شن چادر سر کنن. بهم هم گفت که اگر بیای باید حجابت کامل تر از الان باشه و باید پیرسینگ ابروتو دربیاری. یکم باهاش درباره این بحث کردم که به نظرم حجاب تاثیری روی کارم نداره و نباید اینطور باشه. قرار شد یه روز فکر کنیم و فرداش تصمیم بگیریم. فرداش دوباره بهم زنگ زد و پرسید نظر نهاییت چیه که گفتم من نمیتونم تو این شرایط کار کنم و از این تصمیمم اصلا پشیمون نیستم. ضمنا منابع انسانی گفت ما اینجا مزایای خوبی میدیم به بچه ها ولی رنج حقوقیمون به نسبت رقیبامون پایین تره. اگه نمیتونید تو فضای مذهبی و خشک کار کنید نرید. اگه خانم هستید در نظر بگیرید که حجاب براشون مهمه و اگه به قول خودشون برن دفتر مرکزی حتی مجبورید حین کار هم چادر سر کنید و محیط تفکیک جنسیتی میشه. ولی مزایای شرکت عالیه. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: مذهبی باشید یا حداقل در شرکت اینطور وانمود کنید.

مهیمن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه Back-End Developer
۱.۰
مصاحبه Back-End Developer

توی مسابقات ict challenge شرکت مهیمن یکی از برگزار کننده‌ها بود. تیم ما هم جزو برگزیده‌های مسابقات شد و بعد از یک هفته یک نفر از سمت شرکت تماس گرفت و ازم پرسید که آیا تمایل به همکاری داری یا نه. من البته اون زمان توی یه شرکت دیگه مشغول بودم ولی بدم نیومد که مصاحبه رو برم. گفتم بله و قرار رو برای پنجشنبه گذاشتم که خودم مشغول نباشم. مرحله‌ی اول یه خانمی که گویا مدیر پروژه بود اومد و سؤالات فنی پرسید. اول مصاحبه اصلا استرس نداشتم و برام مهم نبود که توی مصاحبه قبول بشم اما وقتی سؤالا رو پرسید یه هو فضا عوض شد و سعی می‌کردم همه چیز رو جواب بدم. از جزئیات برنامه‌نویسی تا دات نت که تخصص من بود. چندتا از سؤالا خیلی ریز و جزئی بودند که نتونستم دقیق بهشون جواب بدم برای همین یه کم استرسی شدم. برخورد این خانم حین مصاحبه خیلی خوب بود و سعی نداشت دانشش رو به رخ من بکشه. به من گفت که استرس نداشته باش و لزومی نداره حتما به همه‌ی سؤالا جواب بدی. از این حرفش یه کم آرامش گرفتم. برام جالب بود یه خانم توی این شرکت مدیر پروژه است و البته با توجه به تخصصی که داشت معلوم بود کارش رو بلده. بعد از چند روز برای مصاحبه‌ی HR بهم زنگ زدن و گفتند که بیا برای مصاحبه که من منصرف شدم و گفتم تمایل ندارم. هرچند بعدا فکر کردم این کارم که الکی رفتم مصاحبه چندان اخلاقی نبود. قبل از مصاحبه آمادگی کامل داشته باشید و دست کم نگیرید چون از اون چیزایی که فکر می‌کنید بلدین نمی‌پرسن. ممکنه یه چیزایی رو بپرسن که سخت‌ترین چالش‌های برنامه‌نویسی باشه. ممکنه یه سوال ساده بپرسن و ببینن تو اون رو از چه مسیری به نتیجه رسوندی. به هر حال اگر علاقمند به چالش هستید این شرکت باید جای خوبی باشه. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: فضای شرکت مذهبی بود و این مساله براشون اهمیت داشت.

مهیمن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۴.۰

من کمتر از یک ساله توی مهیمن دارم کار می کنم ساختار منابع انسانی مهیمن قبلا مذهبی طور بود اما الان از همه طیف ها توش دارن کنار هم کار می کنن و کسی به کسی کار نداه هرچند مدیرانش مذهبین اما خب یه سری چالش ها داره که به نظرم حتی از شرکت های دیگه خیلی کمتره مثل اینکه خبری از زیرآب زنی و حرفای خاله زنکی توش نیست اما بجهای شریف به شدت مغروری داره به نظرم خیلی خودشونو دست بالا می گیرن و فک می کنن از همه کشور سرن این بده به نظرم اما حقوقاشون توی رده های شغلی پایین و تازه استخدام شده کمه هرچند مزایای خوبی دارن مثل هدایای مناسبتی و عیدانه اما خب بعضی وقتام بی سلیقگی می کنن در انتخاب هدایایی مثل روز زن و مرد که فقط یه شاخه گل دادن!