ویکی‌تجربهجستجو
موج صنعت کرانه
تجربهٔ کاری۱۱ مهر ۱۳۹۹ · آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹

برنامه نویس ویندوز

تجربهٔ کاری برنامه نویس ویندوز در موج صنعت کرانه — امتیاز ۳.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).

۳.۰· برنامه نویس ویندوز

من در شرکت موج صنعت کرانه برنامه نویس ویندوز بودم. به جرات میتونم بگم 80 درصد چیزهایی که از شی گرایی بلدم رو اینجا یاد گرفتم. مدیرعامل و مدیر مستقیم خودم وقعا انسان های خوبی هستن. همکارا اکثرا بچه مثبت بودن. متاسفانه تقریبا هر روز اضافه کاری داشتیم چون کارها زیاد بود. وقتی به موقع میرفتم یه جوری بود :) میزان حقوق کم بود (حداقل برای من کم بود)، تقریبا همه ساکت هستن و فقط کار میکنن، اکثر مواقع دقیقا 8 ساعت کار میکردم که باعث خستگی زیاد میشد. یکم محیط خشکی و قانونی داره. اما روزهای 5 شنبه بعد از کار، سالن فوتسال داشتیم و حتی اگه داشتیم کار میکردیم، مدیرعامل میامد و خودش میگفت کار بسه بریم فوتبال. هنوز با این شرکت ارتباط دارم و دوست دارم این ارتباط همیشگی باشه. کرونا تمام بشه باهاشون میرم فوتسال.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰