دانشجو
تجربهٔ کاری دانشجو در موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند — امتیاز ۱.۰ از ۵.
اگه میخواین روح وروانتون نابوددبشه بیاید اینجا نه اساتید خوبی دارن نه کارکنان. مدیر آموزش اقای ت .... نگم براتون دیگه عقده ایی . اساتید خوبش کم هست. نابود شدم اینجا واقعا همش استرس تو دوران جنگ خیلی خیلی اذیت کردن.مخصوصا مدیر اموزش ت. کلی پول شهریه میگرن بعد میگن امکانات آموزش مجازی نداریم . کارکنان قسمت آموزش خیلی اذیت کردن پشیمون میشید نیاید.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
اقا این دانشگاه اصلا و ابدا تعریفی نداره نیاین اینجا فقط وقت وعمرتون تلف میشه. هردانشگاهی از اینجا بهتر. دی ماه۱۴۰۴ که بخاطر شرایط همه دانشگاهای ایران تاکید میکنم همه دانشگاهای ایران مجازی امتحان دادن دانشگاه ارشاد تو این شرایط دانشجوهاشو مجبور کرد حضوری امتحان بدیم .همش تقصیر مدیر اموزش اقا .ی ت هست. هیچ امکاناتی نداره .اگه پاییین ترین معدلو میخواید بیاید اینجا. تو جنگ اسفند ماهم . چون اصلا ابدا مدیریت درست ندارن کلاسای اسفند ماهو کلا تشکیل ندادن مثلا فک کردن چند روزه تموم میشه ولی جنگ ادامه داشت ، دیگه از15فروردین اولین روز کلاسمون شد ویه ماهه اسفند وقتمون تلف شد. وامتحاناتو انداخت ۱۷ تیر وکل تابستون و وقتمونو تلف کردن. همش بدلیل مدیریت نادرست اموزش هست. ما مجازی درس خوندیم ولی امتحان میانترممون حضوری شد درصورتی که کل کشور مجازی هستن. روح وروانتونو بهم میزنن اینجا ،اولش گفتن امتحانات مجازی الان که اخر کلاساس میگن حضوری هست . الان که کل دانشگاها مجازی امتحان دادن ومعدلشون خوب شده ما حضوری امتحان دادیم ومعدلمون داغون شده. خیلی دانشگاه بیخودی هست. کسی نبود به من بگه وگرنه پامو اینجا نمیزاشتم اساتید اکثرا پیر بالا۶۰ سال واصلا نمیفهمی چیمیگن اساتیدش دانا هستن ولی خیلی پیرن بنظرم باز نشست بشن بهتره. اساتبد جوون هم داره ولی کم. ولی اصلا دانشگاه تعریفی نداره آزاد بهتره شهریش تغریبا یکی هست با آزاد . دانشگاهی برین که باروانتون بازی نشه اساتید اصلا برگه رو تصحیح نمیکنن ویه نمره پایین از خودشون میدن. تو امتحاناتم مراقبا ازبس دورت میچرخن تا عصبی بشی نتونی امتحان بدی
شهریه دانشگاه خیلی بالاست. هر ترم هزینه شهریه بالاتر میره. اساتید با این وضعیت اقتصادی با نمره ۹.۷۵ میندازن نامردیه بخدا. نه امکاناتی نه اساتید خوبی چرا باید شهریه انقدر بالا باشه. یه فرقی باید بین دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی باشه دیگه. ولی شهریه دانشگاه ارشاد هم سطح آزاده بنظرم برید دانشگاه آزاد هم امکاناتش بهتره هم اساتیدش خوبن . اینجا نمره بالااز۱۵ شروع میشه من از شنبه تا سه شنبه دانشگاهم و یه کلاسم ۸ صبحه یه کلاسم ۵ ظهر.
این دانشگاه هر ترم یه سری درسا ارائه میشه واسه ترم بعد ارائه نمیشه مثل دانشگاهای دیگه نیست که هر ترم ارائه بشه اون درسه.اساتید خوبی نداره . الان من بخاطر غیبت ۵ نمره از نمره امتحانم کم شده علنا مدرسه ابتدایی. تدریس درحد کارشناسی اما امتحان درحد دکترا ازت میگیرن. بعضی اساتید ازهر۲۰ تا دانشجو ۱۰ تاشو میندازن تا ترم بعد دوباره ارائه بشه درسشون. هر ترم شهریه دانشگاهو افزایش میدن امکانات رفاهی نداره .فقط دنبال پول و دنبال اینن که اضافه سنوات بزنن بهت تا دوباره پول بگیرین ازت .اینجا اصلا مناسب نیست نه کارشناسی نه ارشد.