ویکی‌تجربهجستجو
میاره
تجربهٔ کاری

پیکم

تجربهٔ کاری پیکم در میاره — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· پیکم

سلام الان نزدیکه شش ماه میشه در میاره فعال هستم.به جرات میگم جدید ترین و مدرن ترین روش برده داری است.گول تبلیغات شونو نخورین.من در یک هفته چالش تموم کردم بعد از یک ماه پولمو زدن با بدبختی. این وسط چهار بار هم جریمه شدم صد بار تیکت زدم آخرش هیچی به هیچی.پشتیبانی اصلا حرف پیک حالیش نیست کاره خودشو میکنه.هیچ راهی هم نیست که بخوای از دستشون شکایت کنی. وقتی شروع به کار میکنی فکر میکنی درامدت بالاست بعد چند وقت حساب کار دستت میاد با کیا طرف هستی خدارو شکر بیرون اومدم ازش.خیلی از دوستام گفتن ارزش نداره فقط دزدی میکنن گوش نکردم.خواهشا تبلیغ این برنامه رو نکنین تو این وضع اقتصادی به فکر هم باشیم خدانگهدار

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش
۲.۰
کارشناس فروش

من یک سال و نیم میاره کار کردم ، برای افراد جونیور و استارت کار بد نیست ولی فضای سمی و مدیران نالایق و فشار روانی و استرس زیادی داره ، موقعی که دارید ازین شرکت میرید با پشیمونی میرید به احتمال ۸۰ درصد :) فقط اهل شو آف هستند و کارمندان رو برده خودشون میدونن

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سفیر
۳.۰
سفیر

اصلا پشتیبانی خیلی ضعیفی داره هر موقع زنگ زدم جوابگو نیستن بنظرم شرکت میاره نه بدرد رستوران دارها میخوره و نه سفیران پیک متوری شرکت خیلی مزخرفی هستش

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

نرم افزار میاره همه دسترسی ها به گوشی رو میخاد رسما یک نرم افزار جاسوسی هست................................................ggggvbvccgccccccccccf

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بیکار
۱.۰
بیکار

سلام اوایل خوب بود ولی هرچی جلو رفتم درامد ها کم و مجموعه های خوب یکی یکی از میاره رفتن. بی انصاف و بدون هیچ توضیحی جریمه میکنن در صورت اعتراض بلاک دائمی میشید.

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

میاره ی محیط صمیمی با همکارای بسیار خوبه ، تقریبا تمام مدت کاریم با حال خوب اومدم سرکار مثل تمام شرکت های استارتاپی تغییراتش زیاد ، پس روی چیزی نمیشه حساب کرد بسیار پر استرس ، چالش برانگیز و پر از یادگیری

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·میاره
۵.۰
میاره

با سلام درود به میاره بنده ساکن اهواز هستم و خواستم صمیمانه از میاره تشکر کنم که حال یک سفیر موتور سوار را به خوبی درک میکند وبه خوبی از سفیران حمایت میکند با اینکه میاره تازه وارد اهواز شده ولی من بسیار رضایت دارم قطعا یه کسب و کار حرفه ای هست تشکر از میاره 🙏❤️