ویکی‌تجربهجستجو
میاره
تجربهٔ کاری

پیک میاره

تجربهٔ کاری پیک میاره در میاره — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· پیک میاره

درود رفقا این برنامه بر خلاف برنامه های دیگه داخل مایکت و بازار نیست یعنی نمیزاره سفیران دربارش نظر بدن.بنده نزدیک یک سال فعالیت داشتم وقتی به درامد برسید به بهانه های مختلف جریمه میکنن و اطلاع نمیدن یهو کسری میخوره درامدت.از طرف دیگه با کوچکترین اعتراضی تهدید میکنه به مسدودی دائم حساب و دستت به هیچ جا بند نیست سفیر اصلا براشون اهمیت نداره فقط به فکر جیبشون هستن.اینا روی هرچی دیکتاتوره سفید کردن! اینایی که کامنت مثبت میزارن از خودشونن منم گوله همینارو خوردم. اگه میخوای جوونی و موتور زیر پات نابود بشه تو این گرونی این برنامه حرف نداره.موفق باشید یاعلی

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش
۲.۰
کارشناس فروش

من یک سال و نیم میاره کار کردم ، برای افراد جونیور و استارت کار بد نیست ولی فضای سمی و مدیران نالایق و فشار روانی و استرس زیادی داره ، موقعی که دارید ازین شرکت میرید با پشیمونی میرید به احتمال ۸۰ درصد :) فقط اهل شو آف هستند و کارمندان رو برده خودشون میدونن

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سفیر
۳.۰
سفیر

اصلا پشتیبانی خیلی ضعیفی داره هر موقع زنگ زدم جوابگو نیستن بنظرم شرکت میاره نه بدرد رستوران دارها میخوره و نه سفیران پیک متوری شرکت خیلی مزخرفی هستش

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

نرم افزار میاره همه دسترسی ها به گوشی رو میخاد رسما یک نرم افزار جاسوسی هست................................................ggggvbvccgccccccccccf

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بیکار
۱.۰
بیکار

سلام اوایل خوب بود ولی هرچی جلو رفتم درامد ها کم و مجموعه های خوب یکی یکی از میاره رفتن. بی انصاف و بدون هیچ توضیحی جریمه میکنن در صورت اعتراض بلاک دائمی میشید.

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

میاره ی محیط صمیمی با همکارای بسیار خوبه ، تقریبا تمام مدت کاریم با حال خوب اومدم سرکار مثل تمام شرکت های استارتاپی تغییراتش زیاد ، پس روی چیزی نمیشه حساب کرد بسیار پر استرس ، چالش برانگیز و پر از یادگیری

میاره
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·میاره
۵.۰
میاره

با سلام درود به میاره بنده ساکن اهواز هستم و خواستم صمیمانه از میاره تشکر کنم که حال یک سفیر موتور سوار را به خوبی درک میکند وبه خوبی از سفیران حمایت میکند با اینکه میاره تازه وارد اهواز شده ولی من بسیار رضایت دارم قطعا یه کسب و کار حرفه ای هست تشکر از میاره 🙏❤️