devops
تجربهٔ کاری devops در نایزک — امتیاز ۴.۰ از ۵.
از طریق لینکدین با لید devops صحبت کردم برای ارسال رزومه از تیم hr تماس گرفتن و تایم مصاحبه ست کردن با اینکه نیوری جونیور بودم و کم تجربه و در نهایت استخدام نشدم چون نیروی سینیور می خواستن ولی مصاحبه فوق العاده بود اگر جایی بلد نبودم خودشون توضیح میدادن و راهنمایی میکردن واقعا لذت بردم از جلسه بدون استرس حتی خیلی از مسائل رو به روی ترمینال توضیح میدادن برای یادگیری بیشتر . با توجه به اینکه شرکت مشتری خارجی داشت حس میکنم شرکت خوبی برای کار کردن لوکیشن شرکت هم سمت گاندی هستش
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بهترین مزیت نایزک، بچههایی هستن که باهاشون کار میکنید که از نظر اخلاق و حرفهای بودن خیلی خوب هستن و در وهله دوم، دورکاری که وجود داره مزیت به حساب میاد. اما از لحاظ مدیریت واقعا ضعیف هست و در این شرکت کسی وجود نداره که واقعا اهمیت بده و درصدد بهبود شرایط باشه. تصمیمات ناگهانی و بدون بررسی وجود داره که عواقب ناخوشایندی به دنبال دارن.