ویکی‌تجربهجستجو
نایزک
تجربهٔ کاری

devops

تجربهٔ کاری devops در نایزک — امتیاز ۴.۰ از ۵.

۴.۰· devops

از طریق لینکدین با لید devops صحبت کردم برای ارسال رزومه از تیم hr تماس گرفتن و تایم مصاحبه ست کردن با اینکه نیوری جونیور بودم و کم تجربه و در نهایت استخدام نشدم چون نیروی سینیور می خواستن ولی مصاحبه فوق العاده بود اگر جایی بلد نبودم خودشون توضیح میدادن و راهنمایی میکردن واقعا لذت بردم از جلسه بدون استرس حتی خیلی از مسائل رو به روی ترمینال توضیح میدادن برای یادگیری بیشتر . با توجه به اینکه شرکت مشتری خارجی داشت حس میکنم شرکت خوبی برای کار کردن لوکیشن شرکت هم سمت گاندی هستش

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

نایزک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

بهترین مزیت نایزک، بچه‌هایی هستن که باهاشون کار میکنید که از نظر اخلاق و حرفه‌ای بودن خیلی خوب هستن و در وهله دوم، دورکاری که وجود داره مزیت به حساب میاد. اما از لحاظ مدیریت واقعا ضعیف هست و در این شرکت کسی وجود نداره که واقعا اهمیت بده و درصدد بهبود شرایط باشه. تصمیمات ناگهانی و بدون بررسی وجود داره که عواقب ناخوشایندی به دنبال دارن.