تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در نت بینا — امتیاز ۳.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹).
به نظرم اگه به دنبال درآمد مناسب هستید اینجا نیاید. متاسفانه مدیران هر بخش اونطوری که باید نمیتونند پروژهها رو به deadline برسونند و کلی از پروژهها وضعیت unreleased دارند.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
من نزدیک دو سال نت بینا کار کردم. اول از خوبیاش بگم: تیم منابع انسانی قوی دارن، بیمه تکمیلی خیلی خوب دارن و کل مبلغش رو خودشون میدن. تو مرخصی دادن و امکان دورکاری خیلی دست شما رو باز میگذارند. محیط شرکت دوستانه ولی حرفه ایه و حد و حدودا رعایت میشه. اما! مدیرا بر اساس روابط دوستانه و خانوداگی انتخاب شدن و صرفا بهترین افراد برای مدیریت نیستند. بخاطر همین هم نمیتونن از موقعیتهای کاری خوب استفاده کنند و خیلی از پروژه ها بی نتیجه میمونه. در کل جای رشد برای شما نداره و حقوق بسیار بسیااار پایینه. به نظرم فقط و فقط برای شروع کار خوبه