تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵
مصاحبه کارشناس سوشال مدیا
تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس سوشال مدیا در نماشا — امتیاز ۱.۰ از ۵.
واسه مصاحبه به شرکت مراجعه کردم، حدودا یک ساعت زودتر رسیده بودم ولی قبلش تماس گرفتم که اگه امکانش هست زودتر بیام که گفتن مشکلی نداره و میتونید زودتر مراجعه کنید اولین برخورد توی شرکت، منشی برام یه لیوان آب آورد که در نوع خودش جالب بود بعد ۱۰ دقیقه یه ربع انتظار خانمی که گویا مسئول HR بودن شروع به گپ و گفت و پرسش و پاسخ کردن که سوالاتشون منطقی و در راستای استخدام بود. بعدش هم گفتن که نتیجه رو بهتون اطلاع میدیم که هنوز همچین اتفاقی نیفتاده
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰