ویکی‌تجربهجستجو
نماوا
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه سئو

تجربهٔ کاری مصاحبه سئو در نماوا — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه سئو

مصاحبه با حضور ۳ نفر انجام گرفت. مدیر مارکتینگ، مدیر بخش برنامه نویسی و یک نفر دیگه که نمی دونم سمت ایشون چی بود. من رزومه برای شاتل فرستادم اما متوجه شدم برای سایت نماوا نیرو می‌خوان. درباره موضوعات و چالش‌های مختلف پیرامون افزایش ترافیک سایت سوال کردن. درباره کار و شرکت قبلی هم صحبتهایی شد و بعد اکثر واژگان و کلمات تخصصی سئو رو با معنی و توضیح پرسیدن. در نهایت حقوق درخواستی رو پرسیدن که بنظر میرسید از مبلغ پیشنهادی من جا خوردن و برای این شغل اینقدر حقوق رو انتظار نداشتن. بعد از کلی برخورد نه چندان محترمانه‌ای هم داشتن و جواب دادن گفتن که واقعا قصد تغییر شغل داری یا فقط میخوای قیمت رو ببری بالا؟ درمورد نتیجه هم با من تماسی گرفته نشد بعد از مصاحبه و من هم علاقه ای به پیگیری نداشتم چون حس چندان خوبی از اونجا نگرفتم. تجربه خود من از مصاحبه و صحبت‌هایی که از دیگران شنیدم برخلاف شهرتش جای چندان خوبی برای کار کردن نیست. علاوه بر این که حقوق پایینی میدن فضای خوب و جذابی هم نداره و پرتنشه. اگر برای مصاحبه خواستید برید حتما رو موضوعات حرفه‌تون مسلط باشید.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

نماوا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه front-end developer
۱.۰
مصاحبه front-end developer

اولین بار تماس گرفتند و وقت خواستند برای مصاحبه تلفنی. روز مقرر تماس گرفته شد و مصاحبه تلفنی انجام شد. سوالات نسبتا زیادی پرسیدن بیشتر تمرکزشون روی دانش جاوااسکریپت بود و بعد از اون ریکت. آخرش هم گفتند که تماس خواهیم گرفت برای مصاحبه حضوری. بعد از ۱ هفته زنگ زدن که برم مصاحبه. ساختمون خیلی شیک و تمیز و برخورد پرسنل عالی بود. یک نفر مصاحبه کننده که معلوم بود دانش بالایی هم دارند، حدود ۱ ساعت از من یک عالمه سوال از مفاهیم خیلی عمقی پرسید که کاملا سوالات حساب شده ای بودند. برخوردشون واقعا خوب بود و تموم استرس منو از بین برد. اواسط مصاحبه آقای دیگه ای هم اومدن و در مورد کار شرکت صحبت کردند و من هم در مورد بیمه و حقوق حرف زدم. گفتن که ما اینجا خیلی کانسپچوال کار میکنیم و کار محور نیتستیم و اگه داریم کاری رو انجام میدیم برامون مهمه بدونیم چرا اینکارو داریم میکنیم.باید هرچیزی رو مفهمومی یاد بگیرین و …. آخر سر هم منشی برام ۵ تا برگه آورد که مشخصات فردی و سوالات روانشناسی بود و اونا رو هم باید پر میکردم. کلا یکی از بهترین تجربه های مصاحبم بود و کلی چیز تو همین مصاحبه یاد گرفتم. به مفاهیم تکیه کنید. دانش جاوا اسکریپتتون باید قوی باشه. ریکت هم باید بلد باشید. ولی جی اس مهمتره. اعتماد به نفس داشته باشید.