ویکی‌تجربهجستجو
نوبار
تجربهٔ کاری۱۱ بهمن ۱۳۹۹ · بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در نوبار — امتیاز ۲.۰ از ۵ (بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹).

۲.۰· تخصص مخفی

فقط برای کسی خوبه که تازه کارش رو شروع کرده. اگه جاهای دیگه کار کرده باشید و بعد بیاید اینجا، از این حجم از بی‌نظمی و بلاتکلیفی واقعا تعحب خواهید کرد. هرروز برنامه‌ها عوض میشه و تصمیمات جدید گرفته میشه و ازت انتظار دارن توام سریع همه‌ی این تغییرات رو تو کارت اجرا کنی و کیفیت اصلا براشون مهم نیست. خیلی ادعای آپدیت بودن و آخرین متدها رو دارن ولی فقط اسمشونو بلدن و در واقع پروسه‌ای که دارن خیلی ابتدایی و بی‌نظمه. تو چند سالی که کار کردم هیچوقت اچ‌آری انقد ناشی و بی‌خبر از سازمان ندیدم. از لحاظ تعادل کاری که افتضاحن. کارمندا کل ساعت کاری دارن سیگار می‌کشن و حرف می‌زنن و تازه خارج از ساعت کاری یادشون میوفته کاراشونو انجام بدن. عملا نه روز تعطیل وجود داره نه ساعت غیرکاری. اگه بخوام از خوبیاش بگم اینه که بهت زمینه و اعتماد میدن که کارای جدید انجام بدی و یاد بگیری و مدیرا طبق تجربه‌ی من، ذهن بازی دارن و نمیخوان فقط نظر خودشونو القا کنن.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

نوبار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۲.۰

تقریباً پس از گذشت بیش از یک سال از کامنت اول، شرح کامل این شرکت همچنان همان است و چیزی تغییر نکرده است. برنامه ها و وظایف به علت عدم بازده همواره در حال تغییر است و عدم ثبات باعث بروز استرس و عدم اعتماد در کارکنان شده است.