تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در نوبار — امتیاز ۲.۰ از ۵ (بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹).
فقط برای کسی خوبه که تازه کارش رو شروع کرده. اگه جاهای دیگه کار کرده باشید و بعد بیاید اینجا، از این حجم از بینظمی و بلاتکلیفی واقعا تعحب خواهید کرد. هرروز برنامهها عوض میشه و تصمیمات جدید گرفته میشه و ازت انتظار دارن توام سریع همهی این تغییرات رو تو کارت اجرا کنی و کیفیت اصلا براشون مهم نیست. خیلی ادعای آپدیت بودن و آخرین متدها رو دارن ولی فقط اسمشونو بلدن و در واقع پروسهای که دارن خیلی ابتدایی و بینظمه. تو چند سالی که کار کردم هیچوقت اچآری انقد ناشی و بیخبر از سازمان ندیدم. از لحاظ تعادل کاری که افتضاحن. کارمندا کل ساعت کاری دارن سیگار میکشن و حرف میزنن و تازه خارج از ساعت کاری یادشون میوفته کاراشونو انجام بدن. عملا نه روز تعطیل وجود داره نه ساعت غیرکاری. اگه بخوام از خوبیاش بگم اینه که بهت زمینه و اعتماد میدن که کارای جدید انجام بدی و یاد بگیری و مدیرا طبق تجربهی من، ذهن بازی دارن و نمیخوان فقط نظر خودشونو القا کنن.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
تقریباً پس از گذشت بیش از یک سال از کامنت اول، شرح کامل این شرکت همچنان همان است و چیزی تغییر نکرده است. برنامه ها و وظایف به علت عدم بازده همواره در حال تغییر است و عدم ثبات باعث بروز استرس و عدم اعتماد در کارکنان شده است.