برنامه نویس بک اند
تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در نوماتک — امتیاز ۱.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).
با سلام اول این پرسش که چرا به مدت 6 سال در این شرکت با وجود تمام انتقادهایم ایستاده بودم رو بگم چرا که در ذهن خواننده تناقض رفتاری پیش میاد: من با توجه به توانایی های فنی خود و تیم 2نفر خود این راه رو ادامه دادم برای توسعه سیستم هایی که اعتقاد داشتم با توجه به بی نظمی های کاری بقیه تیم ها و عدم مدیریت درست در شرکت ، در ان مقطع زمانی اعتقاد به این داشتم با توسعه محصول و ایجاد سیستم ها میتوان ان را در بازار ارائه داده و بتوان از تونایی ها و دانش خود دفاع نموده و تیم و فرهنگ تیمی بودن را گسترش بدهم .این شرکت از لحاظ ویژن و اهداف اینده در از بدو پیدایش تا کنون دارای هیچ ویژن و هدف درستی نبوده و عدم مدیریت و پیش بینی شرایط اینده را با مقصر جلوه دادن شرایط کشور ادامه میدادن چرا که در نیمه راه تولید erp حمایت مالی را از تیم توسعه erp برداشته و روی ایده دیگری سرمایه گذاری نموده و کاملا تیم توسعه و استقرار را به حال خود رها نموده اند. شرایط تاسف بر انگیز در این شرکت وجود دارد: عدم مسولیت راهبردی برای تیم ها چرا که در زمان نداشتن درامد شرکت بابت پرداخت حقوق هیچ مسولیتی را قبول نداشته اخراج ناگهانی عدم دانش فنی سرپرست های استقرار و تولید (مدیر تیم استقرار باید دانش فنی در حوزه دیتا بیس و erp را دارا باشد) عدم تسویه حساب با کارکنان بصورت لجبازی ضمانت 10 تومان و قرارداد یک ماه (هر ماه قرارداد تمدید می شود (این شرایط عدم امنیت شغلی برای مجموعه ایست که از اینده خود اطمینان ندارد))