ویکی‌تجربهجستجو
نوماتک
تجربهٔ کاری۲۲ مهر ۱۳۹۹ · آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹

برنامه نویس بک اند

تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در نوماتک — امتیاز ۱.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).

۱.۰· برنامه نویس بک اند

با سلام اول این پرسش که چرا به مدت 6 سال در این شرکت با وجود تمام انتقادهایم ایستاده بودم رو بگم چرا که در ذهن خواننده تناقض رفتاری پیش میاد: من با توجه به توانایی های فنی خود و تیم 2نفر خود این راه رو ادامه دادم برای توسعه سیستم هایی که اعتقاد داشتم با توجه به بی نظمی های کاری بقیه تیم ها و عدم مدیریت درست در شرکت ، در ان مقطع زمانی اعتقاد به این داشتم با توسعه محصول و ایجاد سیستم ها میتوان ان را در بازار ارائه داده و بتوان از تونایی ها و دانش خود دفاع نموده و تیم و فرهنگ تیمی بودن را گسترش بدهم .این شرکت از لحاظ ویژن و اهداف اینده در از بدو پیدایش تا کنون دارای هیچ ویژن و هدف درستی نبوده و عدم مدیریت و پیش بینی شرایط اینده را با مقصر جلوه دادن شرایط کشور ادامه میدادن چرا که در نیمه راه تولید erp حمایت مالی را از تیم توسعه erp برداشته و روی ایده دیگری سرمایه گذاری نموده و کاملا تیم توسعه و استقرار را به حال خود رها نموده اند. شرایط تاسف بر انگیز در این شرکت وجود دارد: عدم مسولیت راهبردی برای تیم ها چرا که در زمان نداشتن درامد شرکت بابت پرداخت حقوق هیچ مسولیتی را قبول نداشته اخراج ناگهانی عدم دانش فنی سرپرست های استقرار و تولید (مدیر تیم استقرار باید دانش فنی در حوزه دیتا بیس و erp را دارا باشد) عدم تسویه حساب با کارکنان بصورت لجبازی ضمانت 10 تومان و قرارداد یک ماه (هر ماه قرارداد تمدید می شود (این شرایط عدم امنیت شغلی برای مجموعه ایست که از اینده خود اطمینان ندارد))

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰