برنامه نویس بک اند
تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در نگین پردازش فردا — امتیاز ۳.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).
از جمله خوبیای استارتاپ میشه به محصولات حرفهایشون اشاره کرد. شرکتیه که هم خود شرکت هم اعضای شرکت جای پیشرفت زیادی دارن، ولی صبر نیازه. مدیریت خوبی داشت. حقوقها به موقع پرداخت میشد. من اینجا کاراموز بودم و توی سه ماه خیلی پیشرفت کردم. مشکلاتی که واسه من مطرح بود این بود که من از شهر دیگه به صورت ریموت کار میکردم ولی کار در اصل حضوری بود، عملا صرفا جاهایی که نیاز به همکاری من بود من با بقیه ارتباط داشتم. ولی مشکل اساسیای نیست در حقیقت. اگه میخاین اینجا استخدام بشید به این نکته دقت کنید که به خاطر محصولات امنیتیشون، فروش مثل شرکتای دیگه نیست؛ صبر میخاد تا به نتیجه برسه.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
یه مدت باهاشون همکاری داشتم. تنها نقطه امیدوار کننده این بود که همکارا هرکدوم باسواد و با انگیزه بودن، اما به مرور ریزش پیدا کردن. مدیریت و مدیریت کارها به شدت افتضاح بود و اونطوری که باید هرچیزی سر جای خودش نبود، در کل برای تازه کارها و کسایی که به دنبال یه سازمان خوب و منظم هستند اصلا توصیه نمیشه .