کارشناس سرمایه گذاری
تجربهٔ کاری کارشناس سرمایه گذاری در هلدینگ MHS — امتیاز ۴.۰ از ۵.
خیلی شرکت خوبی برای کسب تجربه در حوزه ی بازارهای بین المللی مخصوصا سهام آمریکاست. مخصوصا برای دانشجویان که بتونن پیشرفت کنن. فضای دوستانه ای در شرکت هست و سریع با شرکت مانوس میشید. مهارت های AI شما تقویت میشه اگر اولویتتون رشد و یادگیری و پیشرفت هست اینجا جای مناسبی براتون هست. من در حوزه سرمایه گذاری این شرکت فعالیت دارم.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بدترین تجربه ای ک ممکنه داشته باشید . کار کردن توی این شرکت بی نام و نشون و تیم مدیریت محتوا و سئویی که حتی نمیدونن چیکار دارن میکنن حقیقتا کلافه کنندس برای خودتون ارزش قائل باشید
سطح سواد فنی خیلی پایین همه پروژه ها رو هوا و برای برنامه نویس هایی هستن که روی فاز dev ازشون تحویل گرفته شدن و ناقص هستن. مدیریت خیلی ضعیف و غیر حرفه ای اصلا پیشنهاد نمیکنم. بعید میدونم هلدینگم باشه یه جای کوچیک هست که کلا 10 نفر بیشتر نیستند.
تو این بروکر و تیم به اصطلاح سلیمانی ثبت نام کردم و سهام خریدم و بعد سهام را فروختم ولی نتونستم پولم را برداشت بزنم ، پشتیبانی هم افتضاحه و هیچ کس جوابگو نیست. گول این سلیمانی را نخورید ،کلاهبرداریه چند نفر را دور خودش جمع کرده و اونها را سود بهشون داده و صدها نفر را سرشون کلاه گذاشته . به بهانه اینکه تو هم میتونی بیای تو جمع ما ، سرمایه ها را میگیره و بعدش دیگه جوابگو نیست
این شرکت که اسمش رو گذاشته هلدینگ در واقع کارش بیشتر تبلیغ برای یک بروکر خارجی به اسم اینتلیجنت بروکر هست که یه بروکر با سیستم غیر متمرکز هست. یعنی برپایه بلاک چین هست و سرور نداره. و فکر میکنم نفرات این هلدینگ هم جزو سرمایه گذارهای باشند . بیشتر از طریق تبلیغ خرید سهام شرکتهای آمریکایی مردم را مجاب به عضویت در این بروکر میکنند.لازم هست بگم اول اینکه خیلی کند عمل میکنه. پشتیبانی صفر. نمیتوانید پولتان را برداشت کنید چون غیر متمرکز هم هست به هیچ جا دسترسی ندارید. این نفراتی هم که ایرانی هستند و داخل ایران هیچ کمکی نمیکنند. اکانت من را با ۷۵۰۰ دلار از دسترس خارج کردند و هیچ کس هم جوابگو نیست.امیدوارم تو تله اینها که خرید سهام شرکتهای آمریکایی است نیافتید.
من از دوران کارآموزی در MHS پرورش یافتم. بسیار حرفه ای و قوی هستند. من مدهاست که این جا کار میکنم . قبل از این شرکت در چند شرکت دیگر کار کرده بودم. تنها جایی هست که به نظرم داره خدمات سرمایه گذاری ذرست ارائه میده با استانداردهای بین المللی خوب. و همچنین به دور از فضاهای بروکراسی سمی و مذیران سمی ایران این شرکت بسیار مدیریت خوبی داره. کار کردن در MHS به درد افرادی می خورد که به دنبال رشد کردن حرفه ای هستند. تمامی مدیران ارشد در MHS از نخبه ها هستند و بسیار حرفه ای و متناسب با استاندارد جهانی سیستم شرکت جلو میره . دکتر سلیمانی خودشون بسیار توانمند هستند. نه تنها در ایران بلکه در سطح بین الملل بسیار لایق و حرفه ای هستند. خدمات شرکت برای افراد سطح بالای مالی بسیار مناسب هست. لینک سازی های بسیار خوبی برای افراد ثروتمند انجام میشه و می تونن سطح مالی خودشون رو ارتقا بدن. در حال حاضر هم به بسیاری از شرکت های مطرح و افراد سرشناس در ایران و امارات خدمات میدن. من بیش از 3 سال در تیم مارکتینگ فعال هستم و بشدت پیشنهاد می دم. اگر به دنبال زندگی روتین کارمندی هستید این شرکت برای شما مناسب نیست. اما اگر به فکر ارتقا خودتون از نظر دانش و از نظر توانایی های بیزینسی و همچنین مالی هستید این جا مکان بسیار مناسبی برای شماست .
من امسال وارد سال چهارم میشم با این شرکت در این شرکت من از کارآموز تبدیل به یک متخصص شدم و تجربه های جذابی کسب کردم. فرصت هایی که بمن داده میشه عملا در جایی نمیشه تجربش کرد. من در فضای نوآوری این هلدینگ هستم که تعدادمون کمه (10 الی 15 نفر) و بسیار لحظات جذابی داریم باهم و در زمان های تمرکز هم بسیار متمرکز هستیم.