کارشناس
تجربهٔ کاری کارشناس در همراه کسب و کارهای هوشمند — امتیاز ۳.۰ از ۵.
مدیر عامل عقلشو داده دست دو تا بچه بی عرزه.طرف اندازه سنشون تجربه کار داره کار کشته ی این حوزس و همه میشناسنش .یکی رو از نا کجا اباد میارن جاش میزارن چون د کوچک سفارش میکنه به مدیرعامل این دختره بشه مدیر فینتک.طرفو داییش گردن نمیگیره.با کدوم تجربه و رزومه شده مدیر!!! رزومه زیر اب زنیش و بی چاک و دهنیش البته قویه.یکیش هم که ک ا که معلوم نیست باباش تو دستگاهه یا رفیق خود س ب.حقوقای بالا میگیرن و خروجی هم ندارن.حیاط خلوتشونه ایبیکام.تبعیض و رابطه !!!
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
در ادامه تمام نظراتی که دوستان در این خصوص در سایت https://tajrobe.wiki/company/ebcom گذاشتن باید اخبار جدید را هم شنید CTO عزیز مجموعه از روزی که صحبت ها در مورد فساد اخلاقیش زیاد شده و PMO محبوبشون بسیار مورد توجه همگان قرار گرفتند چند عکس العمل داشتن 1- محدود کردن اینترنت کارمندان 2- تهدید کارمندان به اینکه اگر فرد یا افرادی که این نظرات را گذاشتن معرفی نشوند کارانه و سایر مزایا را ملغی خواهند کرد 3- هماهنگی کامل ایشون با مدیر منابع انشانی خانم بنفشه در جهت لاپوشانی همه موارد اعلام شده به صورتی که مدیرعامل حتی به ذهنش هم نرسه چه گندی داره بالا میاد کشفیات جدید : PMO محبوب در طول روز در راهروی طبقه 8 در حال استعمال گل می باشد و مرتبا از قطره چشم استفاده میکند . از دیگر ابتکارات ایشون این بوده که تولد مفصلی برای CTO گرفته و تقریبا همه را مجبور کرده در خرید هدیه مشارکت کنند . برای این کار یه فایل اکسل درست کرده که اسم نفرات و مبلغی که هدیه دادن درش هست و همراه هدیه به محبوب تحویل داده شده تا در خصوص نفرات ناسپاسی که برای کادو هزینه نکرده اند تصمیم گیری شود. نظر من : بر خلاف نظر خیلی از همکارها معتقدم مدیر عامل کامل در جریان ریز اتفاقات هست فقط بنده خدا از اونجایی که مترسک سر جالیز می باشد توان انجام کاری را ندارد . خانم بنفشه و آقای علیخانی کاملا در جریان این موضوعات هستند به صورتی که در صحبت رودررو هر دو به وجود این مشکلات اذعان داشتند، اما، اماااااااااا ترجیح میدهند نفعی ببرند از شرایط و فساد به وجود آمده به هر روی پروژه به زمین خوردن شرکت به خوبی در حال پیشرفت می باشد باشد که نفرات باهوش و قوی شرکت زودتر بتوانند خود را از این زندان آزاد کنند
تقریبا تمامی مواردی که دوستمون نوشتن درسته و منو یاد صحبتی انداخت که با CTO عزیز مجموعه داشتیم یادمه یه روزی توی صحبت های غیر کاری فرمودند که اگه اختیار دست بنده بود، شرکت را پر میکردم از دخترای داف (با عرض معذرت از خانم های عزیز ، مخصوصا خانم های شاغل در شرکت) که باعث انگیزه و شور و هیجان بشن در شرکت فکر کنم همین یه مورد از طرز تفکر ایشون کافی باشه که بتونیم همه مواردی که در مورد ایشون و اطرافیانش گفته میشه را باور کنیم . بعد حالا میبینم یه سری ها با چه تلاشی در حالا سفیدشویی مدیران این شرکت هستند