ویکی‌تجربهجستجو
هیدرولیک کاران
تجربهٔ کاری

کارشناس فروش

تجربهٔ کاری کارشناس فروش در هیدرولیک کاران — امتیاز ۲.۰ از ۵.

۲.۰· کارشناس فروش

تجربه نسبتا عجیب و نه چندان جالب اصلا جالب نبود.. هیشکی اینجا قراردادنداره گویا اصلا هم براشون مهم نیست فقط ظاهرا حقوق سر وقت میدن ...چن روز اونجا بودم متوجه بی درو پیکریش شدم اومدم بیرون ! قانون قانونه ولی ظاهرا فقط دنبال توجیه بودن اول تو مصاحبه خانمی که اسمش عابدی بود گفت قرارداد دارید بعد که با یکی از پزسنل حرف زدم گفت اینجا هیشکدوممون قراداد نداریم و انگار خیلی هم عادی بوده براشون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فکر کنم هنوز پرسنل به حقوق اولیه وانسانیشون آشنا نیستن :)))) خیلی وسایل قدیمی و عهد عتیق و سیستم های کند و ناجور و هنگی هم داشت !

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰