ویکی‌تجربهجستجو
وال‌مارکت
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه کارشناس تامین کالا

تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس تامین کالا در وال‌مارکت — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه کارشناس تامین کالا

در بدو ورود خیلی محیط به نظرم جالب اومد با توجه به وردنا ،پروتوکل های بهداشتی خوب رعایت شده بود اما زیاد معطل شدم و با اینکه آدم آن تایمی هستم نیم ساعت معطل شدم تا مصاحبه کننده از مصاحبه قبلی فارغ بشه و بیاد با من شروع به مصاحبه کنند. ًمهمترین نکته این بود که مسلمل باید رزومه من رو هم همراه می داشتند و می خوندند قبلش که اصلا نه مطالعه کرده بودند و نه همراهشون بود و من مجبور شدم روی موبایل فایل PDF رو نشونش بدم

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

وال‌مارکت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·متقاصی همکاری با وال مارکت
۵.۰
متقاصی همکاری با وال مارکت

بنده فروشنده و تولید کننده میوه خشک با بسته بندی بهداشتی هستم اگر مایل به همکاری با فروشگاه ما vlshop.ir باشید، محصولات ما با کمترین قیمت بازار در اختیار شما قرار خواهد گرفت! بنده خودم هم در اردبیل وصال همسایه شما هستم! با تشکر [email protected] 09140067890 T.me/avsoq

وال‌مارکت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بیخیال
۱.۰
بیخیال

سلام چی بگم بهتون...از خوبی و بدیش باهم میگم...نامردی توی کار دارن...ادم تحصیل کرده و تحصیلات دیپلم واسشون یکیه...زحمتت بیهوده هدر میره...توی فروشگاه انگار فقط حمالی بین پسر و دختر خیلی تفاوت قائل هستن و نامردیه دخترها به اندازه پسرها حقوق بگیرن...چون نمیتونن به اندازه پسرها کار کنن...بار تخلیه کن جابه جا کن انبار رو بچین سطح رو اوکی کن چیدومان در حد هایپر استار میخوان ازت اموزش نادرست برنامه نادرست برای زندگی.زندگی میکنی که کار کنی نه کار میکنی که زندگی کنی...بی برنامه...حقوق تو رنج 9 تمن...هدف رو جوری تعیین میکنن که نزنی که پورسانت بهت تعلق نگیره...تفاوت بین پرسنل قصابی و سطح...قول 15 میلیون حقوق میدن در اخر 9 تمن بهت میدن...حالا بماند که میخوان عیدی و سنوات و این چیزها رو سرش رو گرد کنن 29 اسفند حقوق 70 درصد اسفند رو میزنن ما بقیش میفته 20 فروردین تا کسی فرار نکنه...همیشه کاری میکنن پرسنل رو به جون هم بندازن...و امان از این ماموران تهرانی میان فروشگاه به سوراخ دیوار هم رحم نمیکنن هر دختری رو میبینن دوست دارن باش رابطه برقرار کنن هرچند خیلیاشون بله...و بگم از حراستشون که مسولین بسیار ناکارامدی دارن...شما مردین برید اون دزدای توی سیستم رو بگیرید که اصلا معلوم نیست چکار دارن میکنن...بیمه میکنن حقوق 9 تمن پدرت در میات تا ترفیع بگیری گرفتی هم 3 ما گه تا 5 ماه حکمت رو میزنن خلاصه توی پول دادن خسیس توی کسر از حقوق عالین...کلی مالیات از حقوقت کم میکنن حدودا 3 میلیون...بگم؟بازم بگم؟اسم بیارم؟از حراست میخواین یا از مسولین؟45 ساعت اضافه کاری برای 2500...اینم الان اینطور شده...حقوقا بین 7ام تا 9ام واریز میکنن...1400 حق خوار و بار میدن ارزش نداره هیچ...دیسک کمر بی اعصابی بعد از یک سال متوجه حرفم میشید

وال‌مارکت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·قصاب
۱.۰
قصاب

روزاول به من وعده حقوق ۱۸میلیون دادندبعدازیکماه کارسخت ۸تومن واریزکردم بهرکی میگفتم مدیرفروشگاه پاسم میدادمدیرمنطقه مدیرپاسم میدادمدیرفروش منطقه اون پاسم میدادسرپرست قصابهاآخرشم ندادندبعدازچندماه کارکردن درقصابی انبار وسطح بعضیهاازکارکردن بیش ازحدم زورشون میبرداخراجم کردندحتی مدیرمنطقه سرپرست مدیرفروش منطقه اصلایه کلمه ازم نپرسیدندیاجوابی ندادندعلت اخراج چی بود

وال‌مارکت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی نرم افزار
۲.۰
کارشناس پشتیبانی نرم افزار

بنده برای پوزیشن کارشناس پشتیبانی نرم افزار دعوت شدم که در ابتدای کار که رفتم برای مصاحبه یه فرمی به من دادن که پر کردم و لعد از یک ساعت معطلی کارشناس اچ ار اومد . کلی صحبت و فلانو اینا بعدش مدیر ای تی اومد که کلا طلبکار بود مدام هی تو جمله هاش اینو میگفت ( ما پول میدیم که در خدمت ما باشید) چون زمانی که میرفتی خونه باید انکال باشی تا اگه مشکلی پیش اومد دوباره برگردی شرکت یا یه صورت ریموت مشکل رو حل میکردی . بعد ایشون رفت یه مدیر دیگه اومد رفت دوباره یکی دیگه . فک کنم فقط با ابدارچی مصاحبه نکردم سفته ها یه جوری تنظیم میشن که راحت میتونن اگه با قیافت حال نکردن بزارن اجرا چون تاکید کردن توی سفته نباید قید بشه جهت حسن انجام کار ماموریت داره اونم به صورت کاملا یهویی . مثلا میگن خب فلانی تو فردا برو مشهد یا شیراز ! البته هزینه ها کامل با خودشون هست و با هواپیما کلا اگه توازن بین کار و زندگی براتون مهم هست این شرکت رو انتخاب نکنید چون تایم کاری از ۸ الی ۱۸ و پنج شنبه ها تا ۱۲ یا ۲ خاطرم نیس !!! البته بدشو گفتم خوبشم بگم بیمه تکمیلی بالا با درصد بالا ارزاق هر ماه ۱.۴۰۰ بیمه از روز اول حقوق هم بین ۱۷ تا ۲۰ برای پشتیبان صبونه و ناهار

وال‌مارکت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر انبار
۱.۰
مصاحبه مدیر انبار

به ظاهر اول میگی به به چه شرکتی حرف نداره ولی داخل شرکت که میری میبینی چقدر بینظم و بی برنامه هستند، بنده فقط یک روز در این شرکت مشغول به کار بودم و اثلا شرکت خوبی نیست، فقط برای کسانی که تجربه کاری کمی دارند میخوره که برن و تجربه کسب کنن

وال‌مارکت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیریت فروشگاه
۱.۰
مصاحبه مدیریت فروشگاه

برخوردخوب بودو۳نوبت مصاحبه داشتم که سوالات تخصصی بود.ازطرف شرکت باهام واسه ارسال مدارک وآموزش مربوطه تماس گرفتن واعلام نمودن کی میتونم واسه آموزش درتهران حضورداشته باشم بنده چون مدیریت یه فروشگاه دیگه داشتم اعلام کردم قراردادم بازهستش وتا۱هفته دیگه میتونم بیام وپذیرفتن که مانعی نداره بعدازگذشت چندروزبامنابع انسانی شرکت تماس گرفتم واعلام کردم که بافروشگاه قبلی بخاطرحضوردرتهران وآموزش قطع همکاری کردم نکته جالب اینجابودکه خانمی که پیگیرکارهای مربوطه بودن گفتن که ازشرکت وال مارکت اومدن بیرون ودیگه اونجام مشغول نیستم وبعدازچندبارتماس وپیامک بجز۱بارکه مدیریت جواب دادن وقرارشدازطریق منابع انسانی جهت تکمیل فراینداستخدام خبربدن دیگه کسی جواب تماس وپیام من را نداد آلانم بخاطرفراینداستخدام بافروشگاه قبلی قطع همکاری کرده وکسی جوابگونیست وبیکارشدم.بنظرم می تونستن به وجهه خودشرکت وکسانی که واسه مصاحبه دعوت بکارمیشن بیشتر احترام بزارن ولی….