برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در وب جوان — امتیاز ۱.۰ از ۵ (اسفند ۱۳۹۷ تا اسفند ۱۳۹۸).
شرکت توسعه وب جوان یه دفتر کوچک در حد ده مترم نیست که در یک ساختمان قدیمی و کهنه بدون داشتن هیچ تابلوی برای نام شرکت هستش ، که به صورت خانوادگی اداره می شه ( داداش و زن داداش ، خواهر، مادر، پدر، دایی ، زن دایی ، عمو و...) کارشون پرداخت یاریه به اسم پارس پال فعالیت می کردند که از بس ادمای درستی بودند جلو فعالیتشون گرفته شد و اجازه فعالیت بهشون داده نشد و ب اسم ارین پال فعالیت می کنند ک در صدد راه اندازی مجدد پارس پال بودند . من واقعا متاسفم برای کسایی که از پرداخت آرین پال و یا پرداخت پارس پال استفاده می کنند . واقعن نمی دونند چه کلاهی سرشون رفته . خانواده میزبانی ی مشت ادم دزد که به هر نحوی شده از حق هر کسی دزدی می کنند من واقعن موندم چه کسی ب این اشخاص مجوز فعالیت داده و چرا هیچ نظارتی به کار اینها نمی شه . به شدت ادم های عصبی هستند ، از لحاظ اخلاقی مشکل دارند . مدام در حال سیگار کشیدن و دعوا با اشخاص هستند . و هیچ چیزی از قانون کار در شرکت اجرا نمی شه بر خلاف گفته ای روز اول استخدام . برای دریافت پایه ترین حق اداره کار باید از طریق اداره کار اقدام کنید چون انگار شخصیت ها از طویه و پشت کوه اومدن و نمی دونند که حق و حقوق کارمند چیه و نمی خواند پایه ترین حق رو به کارمند پرداخت کنند و هر طوری شده می خواند دزدی کنند . - سو مدیریت شدید و اخلاق غیر حرفه ای . اصلا نمی فهمن کار تیمی چیه . - جو کاری افتضاح - بی برنامه – نمی فهمند چطوری ی کار از ابتدا تا انتها انجام بشه با برنامه و مدیریت درست - کوچکترین چیزها برای اداره شرکت و برخورد با ادم ها رو نمی فهمند - سیستمی ک استفاه می کنید به طور کامل نظارت می شه و انقدر شعور ندارند ک بفهمند نباید لحظه به لحظه سیستم وصل بشند و پایان ساعت کاری اصلا سیستم خاموش نمی شه ودلیل این رفتارای عقب افتاده ، واقعن مشخصه ک چی هستند . - یک مشت ادم مریض روانی تنها چیزی که بلدند اینکه چطوری از مردم دزدی کنند . - به شدت خسیس هستند . بعد از چندین سال سابقه کار می تونم بگم ک دون پایه ترین و مزخرف ترین و بیخودترین شرکت و ادمای که باهاشون برخورد کردم اینها بودند و حق و حقوق اداره کار رو حتی بهم نداند .و من مجبور شدم از اداره کار کمک بگیرم.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
شرکت کوچک و خیلی بده هست ک کوچکترین چیزا در مورد رفتار با کارمند رو نمی دونند مجبور شدم برای گرفتن حق و حقوق ام از اداره کار کمک بگیرم .