ویکی‌تجربهجستجو
وب جوان
تجربهٔ کاری۷ بهمن ۱۳۹۸ · بهمن ۱۳۹۷ تا بهمن ۱۳۹۸

کارمند

تجربهٔ کاری کارمند در وب جوان — امتیاز ۱.۰ از ۵ (بهمن ۱۳۹۷ تا بهمن ۱۳۹۸).

۱.۰· کارمند

شرکت کوچک و خیلی بده هست ک کوچکترین چیزا در مورد رفتار با کارمند رو نمی دونند مجبور شدم برای گرفتن حق و حقوق ام از اداره کار کمک بگیرم .

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

وب جوان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

شرکت توسعه وب جوان یه دفتر کوچک در حد ده مترم نیست که در یک ساختمان قدیمی و کهنه بدون داشتن هیچ تابلوی برای نام شرکت هستش ، که به صورت خانوادگی اداره می شه ( داداش و زن داداش ، خواهر، مادر، پدر، دایی ، زن دایی ، عمو و...) کارشون پرداخت یاریه به اسم پارس پال فعالیت می کردند که از بس ادمای درستی بودند جلو فعالیتشون گرفته شد و اجازه فعالیت بهشون داده نشد و ب اسم ارین پال فعالیت می کنند ک در صدد راه اندازی مجدد پارس پال بودند . من واقعا متاسفم برای کسایی که از پرداخت آرین پال و یا پرداخت پارس پال استفاده می کنند . واقعن نمی دونند چه کلاهی سرشون رفته . خانواده میزبانی ی مشت ادم دزد که به هر نحوی شده از حق هر کسی دزدی می کنند من واقعن موندم چه کسی ب این اشخاص مجوز فعالیت داده و چرا هیچ نظارتی به کار اینها نمی شه . به شدت ادم های عصبی هستند ، از لحاظ اخلاقی مشکل دارند . مدام در حال سیگار کشیدن و دعوا با اشخاص هستند . و هیچ چیزی از قانون کار در شرکت اجرا نمی شه بر خلاف گفته ای روز اول استخدام . برای دریافت پایه ترین حق اداره کار باید از طریق اداره کار اقدام کنید چون انگار شخصیت ها از طویه و پشت کوه اومدن و نمی دونند که حق و حقوق کارمند چیه و نمی خواند پایه ترین حق رو به کارمند پرداخت کنند و هر طوری شده می خواند دزدی کنند . - سو مدیریت شدید و اخلاق غیر حرفه ای . اصلا نمی فهمن کار تیمی چیه . - جو کاری افتضاح - بی برنامه – نمی فهمند چطوری ی کار از ابتدا تا انتها انجام بشه با برنامه و مدیریت درست - کوچکترین چیزها برای اداره شرکت و برخورد با ادم ها رو نمی فهمند - سیستمی ک استفاه می کنید به طور کامل نظارت می شه و انقدر شعور ندارند ک بفهمند نباید لحظه به لحظه سیستم وصل بشند و پایان ساعت کاری اصلا سیستم خاموش نمی شه ودلیل این رفتارای عقب افتاده ، واقعن مشخصه ک چی هستند . - یک مشت ادم مریض روانی تنها چیزی که بلدند اینکه چطوری از مردم دزدی کنند . - به شدت خسیس هستند . بعد از چندین سال سابقه کار می تونم بگم ک دون پایه ترین و مزخرف ترین و بیخودترین شرکت و ادمای که باهاشون برخورد کردم اینها بودند و حق و حقوق اداره کار رو حتی بهم نداند .و من مجبور شدم از اداره کار کمک بگیرم.