“توصیه نمیکنم”
تجربهٔ کاری “توصیه نمیکنم” در وطن زرین — امتیاز ۱.۰ از ۵.
من در گروه صنعتی وطن زرین بصورت تمام وقت و به مدت ۱ تا ۳ سال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۴۰۰ بوده.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز بسیار شرکت پرحاشیه و سمی هست. چاپلوسی، باندبازی و فساد در اونجا بی داد می کنه. به راحتی به دخترها تجاوز میشه. مدیر منابع انسانی بسیار خودخواه و بی وجدان هست و اگر مطلبی رو بهشون انتقال بدیم ۱۰۰ برابر بدتر میشه. و بسیار پشت افراد متجاوز هست.
حقوق کمی میده ولیکارش هم به همون نسبته جای رشد نداره و فقط هرکی قدیمی میشه پادشاهی میکنه با وجود اینکه شایسته نیست. توجه مدیرعامل و امتیازاتش فقط برای مدیرانشه. دایرکتور مالی یه آدم بیسواد و متظاهر.
برام تمام این کامنت ها خیلی جالبه که معلوم از تیک فروش نوشته شده و سیل این کامنت های منفی بعد از اخراج پرسنلی بوده که دزدی کردن !!! من ۳ ساله در وطن زرین مشغولم و کاملا رشد سازمان رو میبینم. هر کلاسی درخواست میدیم میتونیم بریم. توهین ندارن و امنیت شغلی آنقدر بالاست که خطا کنی اخراجت نمیکنن بهت فرصت دوباره میدن با آموزش. این کامنت های سو گیرانه حتما خصومت شخصی داره.
بطور کلی بد نیست حقوق کمی میدن ولی خب کار هم به همون نسبته چندتا نیروی قدیمی داره که با وجود شایسته نبودن سمت سرپرست تو قسمت مالی دارن و یا چون خیلی قدیمی هستن با اینکه سمت کارشناسه کار کمتر بهشون محول میشه و کلا پادشاهی میکنه. یا حتی بین کارشناسای مالی چندتا قدیمی تر هم هستن که حقوقشون بالاتره ولی کار سبکتری دارن.کلا قدیمی بشی به نفعته. البته دایرکتور مالی عوض شد که هم آدم بیسوادیه هم متظاهر.
سلام شرکت وطن زرین مروارید آسیا یا همون پنبه ریز panberis تجربه چندسال کار کردن رو خلاصه خدمتتون عرض کنم در این چند سال هیچ وقت نتونست حقوق به موقع پرداخت کنه یا تاریخ پرداخت رو اعلام کنند بی نظمی یا ناتوانی در پرداخت و پرسنل ناراضی. مدیران منطقه و مدیران فروش نالایق ، بی سواد و پرحرف و وراج که فقط در حال ویزیت کردن مدیر عامل هستند تا اخراج نشوند بیرون یک گوسفند دست اینها کسی نمی دهد چه برسد به شعبه و منطقه. دایرکتورهایی که فقط خودشان را قبول دارند و اصلا به سیستم اعتقاد ندارند. تبعیض در تارگت گذاری ها ، برخوردباپرسنل ، توزیع نامناسب کلا ، ساعت کاری و ... شرکتی پر از مشکل و بی پول و پر ادعا ، خاله زنک و زیرآب زن ، هیچ مزایای اضافه ندارند . شرکت مشاور استخدام کرده به جای راهنمایی و حل مشکل میره حرفهای پرسنل رو به مدیران ارشد با اسم میگه و زمینه اخراج پرسنل رو فراهم میکنه یک جوری نقش جاسوس رو بازی میکنه . اما تا دلت بخواد خوب بلد هستند شو کنند و خودشان را الکی بزرگ جلوه دهند برای کاری که انجام نمیدهند تبلیغات فرافکنی را بلد هستند یا به عبارتی از بی تجربه گی مدیرعامل سو استفاده میکنند و فقط در حال ویزیت مدیر عامل هستند دایرکتورهای محترم 😂 . اکثر پرسنل فروش دنبال کار میگردند 🥺
پنبه ریز یا وطن زرین وای از دست مدیران کوتوله و کوتوله پرور این شرکت کم بود روانشناس خانم به عنوان جاسوس هم اضافه شده یک بی عرضه دیگه اضافه شد به جای حل مشکل در سازمان باعث حذف پرسنل میشود تا صدایی از شخصی بلند نشود تا مدیرعامل احساس رضایت نماید تنبل مسخره. ذبیحی حتما کارما وجود دارد . دایرکتورهای تنبل و مدیران منطقه نادان و مدیران شعبه بی عرضه کیف کنید روانشناس و مشاور خانم با شماست تا موقعیت کاری خودش خراب نشود . و متاسفم برای بقیه پرسنل در مجموعهای بی در و پیکر و به عبارتی بی صاحب و تمام.