ویکی‌تجربهجستجو
پارسیان حساب
تجربهٔ کاری۳ تیر ۱۴۰۵

حسابدار

تجربهٔ کاری حسابدار در پارسیان حساب — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· حسابدار

یک مجموعه دروغین و فیک و سر در اندر پا دروغ .....این شرکت فقط یک روز در هفته بهت وقت مصاحبه میده چهار پنج تا منشی زن اونجا نشسته بود که مدام می رفتن دفتر خلوت می کردند با مدیر شرکت ...از ساعت یک که رفتم شرکت تا ساعت سه در صف سی نفره نشستم تا نوبت بهم برسه کلی آدم رو اونجا معطل کرده بودن و یکی یکی می فرستادن مصاحبه بشن با مدیریت آقای مهندس جلیلی....چند تا سوال از درس های اولیه دانشگاه رو پرسید و با چشم های هیزش داشت من رو آزار می‌داد بعدم ۴ ملیون ازم گرفت و دوره که تموم شد دوباره منو مجبور کرد برم دوره بعدی وقتی تحقیق کردم متوجه شدم کلا با هیچکی کار ندادن منم ۴ ماه عمرم هدر رفت

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پارسیان حساب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر مالی
۱.۰
مدیر مالی

موسسه پارسیان ،موسسه فیک و دامی برای کارجویان است مجموعه ای به شدت بد رفتار و دروغ گو و بی ملاحظه به عمر و زمان .... گرداننده آنجا چندتا خانم بچه سال هستند و یک مدیر به اسم آقای مهندس جلیلی...از طریق خانم های منشی باید نوبت بگیری چند روز جلوتر و حدودا ساعت به افراد نویت میدهند و تا ساعت ۴ باید در صف انتظار بشینی هر نفر که وارد اتاق می شد دو تا سه دقیقه نگه می داشتند و سوال جواب میکردندو سریع کارت خوان جلوی شما می گذاشتن و کارت می کشیدند و در عصر تکنولوژی حتی سیستم کامپیوتری هم ندارند و افراد را مجبور به گذارندن دوره های پیش پا افتاده سنتی می کنند و با بهانه ای دوباره افراد را مجبور به شرکت در دوره های بعدی می کنند من حدود ده ملیون در دو دوره هزینه کردم و نتیجه ای نگرفتم این موسسات بازی با عمر و زمان جوان های بیکار هست

پارسیان حساب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دانشجو
۱.۰
دانشجو

موسسه پارسیان حساب موسسه ای دروغین است که نه رفتار درستی دارند نه سواد درست .روز اول که رفتم این موسسه منشی پشت گوشی کلی تعریف و وعده و وعید استخدام داد چند روز منو منتظر گذاشت از مدیر شکرت آقای جلیلی وقت مصاحبه بگیره مصاحبه هم چند تا سوال پیش افتاده حسابداری بود و با هزار دوز و کلک منو وادار کرد چند ملیون هزینه کنم و نرم افزاری بگیرم که اصلا کاربردی ندارد و با بهانه های مختلف از من پول گرفتند و زمانی که نوبت به استخدام رسید اصلا جوابی بهم ندادن و منشی ها منو بهم پاس می دادن . دوستان تو رو خدا این جور موسسات نرید پول بدید

پارسیان حساب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دانشجو
۴.۰
دانشجو

من چند وقت قبل با دیدن آگهی پر زرق و برق استخدامی ایشون به شرکت مراجعه کردم کادر داغونی دیدم دختر بچه های کم سن که فوری دستگاه کارت خوان جلوت می زارن برای کارت کشیدن و آموزش حسابداری مقدماتی به قیمت گزاف بعد کلی دوندگی و صبر هم آخرش خودت خسته میشی میری تجربه جالبی نیست در کل این جور جاها ترفند پول گرفتن هست فقط

پارسیان حساب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار
۳.۰
حسابدار

موسسه پارسیان حساب موسسه آموزشی حسابداری هست به روش قرون وسطا و واقعا چیز خاصی یادت نمی دهند و به بهانه استخدام بارها و بارها از آدم پول می گیرند چهارتا منشی خانم بد رفتار هم داره که با احترامی افراد را بیرون می کنند و هزار بهانه و توجیه..و در نهایت هیچ فردی استخدام نمی شود لطفاً به این جور مراکز اعتماد نکنید

پارسیان حساب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز حسابداری
۱.۰
کارآموز حسابداری

کاملا موسسه ای دروغین و کلاهبردانه هست. با آگهي های استخدامی دامی برای کارجو ها پهن میکنن تو مصاحبه با تنها چیزی که مواجه میشین اینه که ما یه دوره کارآموزی داریم پول بدید و وارد شید و پس از اتمام کار آموزی ما استخدامتون میکنیم که سریعا منشی با دستگاه کارتخوان میاد مبلغی رو ازتون دریافت میکنن و سندی بابت عدم بازپسگیری مبلغ پرداختی میگیرن. تازه وقتی وارد کلاس حسابداری میشید ازتون سوالاتی میپرسن که اگر بلد نباشید دوباره ازتون درخواست پول میکنن. در صورتی که اجابت نکنید سرکارتون میذارن تا ابد و هیچ کلاسی برگزار نمیکنن تا پول بگیرن حالا پروژه و کلاس هایی که برگزار میکنن هم کاملا بصورت پیش پا افتاده و سنتی و دفتری هست و نه تا بحال هیچ استخدامی داشتن و نه حتی کادری درست و درمان دارن. تمام مجموعه متشکل از حدودا پنج نفر یعنی سه چهار نفر منشی خانم و اسما مدیر عامل مهندس جلیلی. این شرح اتفاقاتی بود که برای من افتاد و مبلغی که از من سوخت. پیشنهاد میکنم از این موسسه فرار کنید و اعتماد نکنید.

پارسیان حساب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

کاملا موسسه ای دروغین و کلاهبردانه هست. با آگهي های استخدامی دامی برای کارجو ها پهن میکنن تو مصاحبه با تنها چیزی که مواجه میشین اینه که ما یه دوره کارآموزی داریم پول بدید و وارد شید و پس از اتمام کار آموزی ما استخدامتون میکنیم که سریعا منشی با دستگاه کارتخوان میاد مبلغی رو ازتون دریافت میکنن و سندی بابت عدم بازپسگیری مبلغ پرداختی میگیرن. تازه وقتی وارد کلاس حسابداری میشید ازتون سوالاتی میپرسن که اگر بلد نباشید دوباره ازتون درخواست پول میکنن. در صورتی که اجابت نکنید سرکارتون میذارن تا ابد و هیچ کلاسی برگزار نمیکنن تا پول بگیرن حالا پروژه و کلاس هایی که برگزار میکنن هم کاملا بصورت پیش پا افتاده و سنتی و دفتری هست و نه تا بحال هیچ استخدامی داشتن و نه حتی کادری درست و درمان دارن. تمام مجموعه متشکل از حدودا پنج نفر یعنی سه چهار نفر منشی خانم و اسما مدیر عامل مهندس جلیلی. این شرح اتفاقاتی بود که برای من افتاد و مبلغی که از من سوخت. پیشنهاد میکنم از این موسسه فرار کنید و اصلا اصلا اعتماد نکنید.