کارآموز حسابداری
تجربهٔ کاری کارآموز حسابداری در پارسیان حساب — امتیاز ۱.۰ از ۵.
کاملا موسسه ای دروغین و کلاهبردانه هست. با آگهي های استخدامی دامی برای کارجو ها پهن میکنن تو مصاحبه با تنها چیزی که مواجه میشین اینه که ما یه دوره کارآموزی داریم پول بدید و وارد شید و پس از اتمام کار آموزی ما استخدامتون میکنیم که سریعا منشی با دستگاه کارتخوان میاد مبلغی رو ازتون دریافت میکنن و سندی بابت عدم بازپسگیری مبلغ پرداختی میگیرن. تازه وقتی وارد کلاس حسابداری میشید ازتون سوالاتی میپرسن که اگر بلد نباشید دوباره ازتون درخواست پول میکنن. در صورتی که اجابت نکنید سرکارتون میذارن تا ابد و هیچ کلاسی برگزار نمیکنن تا پول بگیرن حالا پروژه و کلاس هایی که برگزار میکنن هم کاملا بصورت پیش پا افتاده و سنتی و دفتری هست و نه تا بحال هیچ استخدامی داشتن و نه حتی کادری درست و درمان دارن. تمام مجموعه متشکل از حدودا پنج نفر یعنی سه چهار نفر منشی خانم و اسما مدیر عامل مهندس جلیلی. این شرح اتفاقاتی بود که برای من افتاد و مبلغی که از من سوخت. پیشنهاد میکنم از این موسسه فرار کنید و اعتماد نکنید.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
پارسیان حساب بیش از ۱۷ سال در زمینه حسابداری فعال میباشد و طبیعتا وقتی اسمی برند و خب طبیعیه که بعد از این همه سال حالا چندتا کامنت منفی که هدفشون تحقیر و توهین به شهرته قید کنند این کامنت های منفی تو این سایت واسه خیلی اسم برندهای مشهور تو ایران گذاشته شده
با سلام من مدت کارآموزی خودم رو توی مجموعه پارسیان حساب گذراندم . در طول این مدت , برخورد مناسب از طرف مدیریت و ... دیدم در اسرع وقت دوره خودم را به پایان رساندم تقریبا میتونم بگم از حسابداری فقط در حد تئوری بلد بودم اما حالا در شرکت فروش خودرو حسابدار هستم و از شغلم راضیم
پارسیان حساب بالای ۱۵ سال قدمت دارد و تجربه هایی عملی خود را در اختیار جامعه حسابداری میگذارد مباحصی که در کتب و بحث آکادمی نیست و برای بازار کار خیلی ضروری میباشد و همین باعث میشود تا مشکل کسی که میخواهد وارد بازار کار شود حل شود
پارسیان حساب بالای ۱۵ سال قدمت دارد و تجربه هایی عملی خود را در اختیار جامعه حسابداری میگذارد مباحصی که در کتب و بحث آکادمی نیست و برای بازار کار خیلی ضروری میباشد و همین باعث میشود تا مشکل کسی که میخواهد وارد بازار کار شود حل شود
خیلی آدمای بی فرهنگی هستن. شرکت متشکل از سه تا منشی و یه مدیره. هیچ کدوم از منشی ها کار نمیکنن فقط یکیشون با موبایل شخصی تایم مصاحبه ست میکنه.حتی یه کامپیوتر جلوشون نیست (کارشونم حسابداریه😐) به من گفت بین ساعت ۱ تا ۴ بیا. من یک ربع زودتر به اون دفتر داغونشون رسیدیم و اجازه ندادن برم داخل. منشی با یه لحن بدی گفت مگه نگفتم ۱ بیا؟؟ درنهایت من مجبور شدم توی راهپله بشینم تا ساعت بگذره. مدیریت هم یه ******. من از چند نفر پرس و جو کردم و در نهایت متوجه شدم کارشون قانونی نیست و بیشتر دنبال پول گرفتن از کارجو هستن. بنظرم اعتماد نکنید.
سلام من یه دوره سه ماهه رو در پارسیان حساب گذراندم و میتونم بگم اگه سابقه ندارین این بهترین فرصت برای بدست آوردن تجربه کاریه