ویکی‌تجربهجستجو
پایانه‌های داده‌ای نوین
تجربهٔ کاری۲۴ خرداد ۱۴۰۵

کارشناس نرم افزار

تجربهٔ کاری کارشناس نرم افزار در پایانه‌های داده‌ای نوین — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس نرم افزار

بنظرم بیکار باشید بهتر از اینکه اینجا کار کنید محیط خشک مسخره مدیران بدرد نخور پارتی بازی زیراب زنی بیشتر شبیه پادگانه تا شرکت به پوشش خیلی گیر میدن کلا جای بدرد نخوریه وابسطه به وزارت اطلاعات در کل مسخره ترین شرکت دنیا تحویل پروژه هم براشون مهم نیست جاهای مختلف اطلاع رسانی کنید که تو این شرکت پا نزارن

نقاط قوت

بیمه تکمیلی

نقاط ضعف

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
بی نظمی کاری
مدیریت ضعیف

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پایانه‌های داده‌ای نوین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۴.۰

من به تازگی عضو این مجموعه شدم در ابتدا با کارآموزی شروع کردم و الان خیلی چیز ها یادگرفتم و به حقوقی مد نظرم بود رسیدم در کل از شرایط خدا رو شکر راضیم

پایانه‌های داده‌ای نوین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۴.۰
کارشناس

من به تازگی عضو این مجموعه شدم در ابتدا با کارآموزی شروع کردم و الان خیلی چیز ها یادگرفتم و به حقوقی مد نظرم بود رسیدم در کل از شرایط خدا رو شکر راضیم

پایانه‌های داده‌ای نوین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فرآوری داده
۵.۰
کارشناس فرآوری داده

حدودا 3 سال و خورده ای تو این شرکت بودم. کلیت شرکت حالت دولتی داره خصوصا هرچی اسمش منابع انسانی باشه یا از سمت اونا بیاد. تیم فنی و واحد داده کاوی که توش بودم متخصص بودن. راضی بودم. بخاطر پیشنهاد حقوقی بهتر (خیلی بهتر) از شرکت رفتم و مجدد بعد 6 ماه بخاطر رفتار حرفه ایه مدیر این واحد برگشتم به همین شرکت، تا که محل زندگیم عوض شد و خدا حافظی کردم باهاشون. واقعا واحد به واحد و مدیریت به مدیریت این شرکت باهم فرق دارند. فرق زیادی هم دارند. ولی کلیت اگر تو این شرکت از نظر فنی و خصوصا مسئولیت پذیری خوب باشی، از کارکردن احساس بدی نمیکنی.

پایانه‌های داده‌ای نوین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۴.۰

با توجه به تحربم باید بگم که منصافانه اگه بخواهیم بگیم محیط خیلی خوب و مهندسا و افراد فنی قوی‌ای داره پرداخت حقوق مناسبی داره محیط صمیمی و دوستانه ای داره

پایانه‌های داده‌ای نوین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس داده کاوی
۵.۰
کارشناس داده کاوی

من 1 سال تو این شرکت کار کردم و به دلیل مهاجرت، قطع همکاری کردم. متاسفانه نظرات منفی بیشتر حالت کینه و عقده داره تا تحلیل نقاط ضعف شرکت. من تو واحد داده کاوی کار میکردم. مدیر واحد و بچه هاش از نظر فنی اکثرا خفن بودن، اخلاقی هم اوکی بودن. کلا معاونت نرم افزار شرکت جای بدی نبود. بدرد ادمی که میخواد طولانی بمونه عالیه. ولی خیلی با جابجایی زیاد و ترک شرکت حال نمیکنن. این شرکت نقطع ضعفش بزرگ بودنش هست. هر قانونی و هر رفع نیازی برای 1500 نفر باید اعمال بشه و برای همین هر درخواستی صد سال طول میکشه انجام بشه.

پایانه‌های داده‌ای نوین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تحلیل‌گر نرم افزار و سیستم
۱.۰
تحلیل‌گر نرم افزار و سیستم

فقط این چند کلام ؛ پارتی بازی و سواد پائین در تمامی واحدها و ادعای بالای مسئولین و مدیران و مسئولین پارتی بازی شده و نالایق ... من هنوزم اونجام ۷ ساله هم اونجام ولی بولله قسم دلم به حال پروژه و اپلیکیشن مون میسوزه و عملا جوری هست ک اگر من برم کسی نیست کارای من رو بتونه انجام بده