مارکت
تجربهٔ کاری مارکت در پردازش اطلاعات شتاب — امتیاز ۱.۰ از ۵.
به کسی پیشنهاد نمیکنم برای همکاری بی نظمی داره فراوان و مدیرعاملش چرته و فقط دنبال فرار از قوانین هستن با قرارداد ندادن و غیره به کار هم هیچ ارزشی قائل نیستن متاسفانه
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
مدیریت ضعیف کلاهبرداری از همکاران به هر نحو از مزایای شرکت هست به هیچ وجه توصیه نمیکنم در طی چند ماه نصف همکارا استعفا دادن و شرکت رو به نابودی هست و فقط با دروغ پابرجاست
بعد از چند ماه همکاری متوجه خیلی چیزا شدم که بسیار جای بدی هست برای کار متاسفانه دنبال چیزای بی ارزشند و ارزشی به کار نمیدند تقریبا همه ی نیروهای خوب استعفا دادن و شرکت هرروز داره آگهی شغل جدید میکنه خیلی مسخرس
بدترین جایی که تاحالا کار کردم از وقتی شروع بکار کردم ۶ نفر استعفا دادن طی چند ماه مدیر عامل هم که هیچ حیف این همه نیروی حرفه ای که از قبل نمیدونن چجور جاییه
پرداخت ها بموقع و بیمه تکمیلی از مزایای اصلی شرکت هست و همه ی اعضای تیم ها بسیار مهربان و حرفه ای بودن فقط مشکلات لیدری و رهبری تیم ها آشکار بود همچنین مدیرعامل شرکت خوب نبود و قرارداد نامعلوم
یک سال توو شرکت بودم. شرکت نسبت به تعهداتش طبق قرارداد و صحبت های اولیه پایبنده. حقوق ها با تاخیره ولی قبل قرارداد بهت میگن. بیمه تکمیلی داره ولی درست درمون نیست. محیط شرکت خیلی دوستانه است.ضعف مدیریت زیاده. ورودی و خروجیه شرکت بسیار زیاده. ولی معمولا شرکت اخراج نمیکنه، تقریبا خودشون میرن.