تجربهٔ کاری۲۶ خرداد ۱۴۰۲ · تیر ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲
برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در پرنیان داده نگار — امتیاز ۳.۰ از ۵ (تیر ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲).
کاملا شرکتی مناسب رشد و توسعه مهارت های برنامه نویسیه، تسهیلات برای کارمنداش در نظر میگیره ، برای شروع بسیار عالیه ، نقطعه قوتش اعتماد به نیرو های جوان ولی بعضی وقتا همین نقطه ضعفشم محسکب میشه، در کل شرکت خوبی برای رشد، حقوقشم کف حقوق عرف برنامه نویسیه
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·backend developer
backend developer روزهایی که توی این شرکت بود واقعا خیلی خوب بود، بهترین دوران برنامه نویسی من، دوستای باحال و حرفه ای توی کارشون، کلی چیز ازشون یاد گرفتم، حیف حقوقش تا یه حدی بیشتر بالا نمیره وگرنه تا آخر عمرم اینجا میموندم