تجربهٔ کاری
backend developer
تجربهٔ کاری backend developer در پرنیان داده نگار — امتیاز ۵.۰ از ۵.
روزهایی که توی این شرکت بود واقعا خیلی خوب بود، بهترین دوران برنامه نویسی من، دوستای باحال و حرفه ای توی کارشون، کلی چیز ازشون یاد گرفتم، حیف حقوقش تا یه حدی بیشتر بالا نمیره وگرنه تا آخر عمرم اینجا میموندم
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
برنامه نویسکاملا شرکتی مناسب رشد و توسعه مهارت های برنامه نویسیه، تسهیلات برای کارمنداش در نظر میگیره ، برای شروع بسیار عالیه ، نقطعه قوتش اعتماد به نیرو های جوان ولی بعضی وقتا همین نقطه ضعفشم محسکب میشه، در کل شرکت خوبی برای رشد، حقوقشم کف حقوق عرف برنامه نویسیه