برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در پرنیان پردازش پارس — امتیاز ۱.۰ از ۵.
حقوق به موقع پرداخت نمیشود و ۲۰ ماه بعد پرداخت میشود تا بتوانند ماه اولی که میآیید را بدزدند. کمتر از قانون کار پرداخت میکنند و برای جلوگیری از مشکلات، با شما توافق میکنند که پولی که به شما دادهاند را برگردانید. انتظار دارند همه کارها را برایشان انجام دهید. به هر بهانهای میخواهند حقوقتان را کم کنند یا جریمه کنند و اگر چیزی پیدا نکنند، داستان جدیدی برای دزدیدن پولتان میسازند. در کل، غیرحرفهای و دزد هستند. اگه سلامت روح و روانتونو دوست دارید نه محصولی بخرید از اینجا نه سمت کار کردن تو این شرکت برید.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
چهار ماه تجربه کار دارم محیطش سالمه، پرداختی هاشم به موقع بوده. یک مدیرش مشهده یکی تهران. سعی میشه برنامه ریزی مناسب تو کاراباشه.مدیراشم خودشون تو کار هستند. روی زمان بندی خیلی حساسن ولی ابتکار عمل رو به خودت میسپرن. در کل شرکت خوبیه و من راضیم ام. واسه نیروهای قدیمی امتیار ویژه دارن
یکی از مدیر ها تهران هست و یکی هم مشهد مدیر مشهد آدم نسبتا خوب اماا غیرحرفه ای عمل میکنه و یکم مودی تصمیم میگیره مدیر تهران هم اصلا شخصیت جالبی نداره بسیار از بالا به پایین با همه صحبت میکنه ... فشار کاری بالاس و متناسب با حقوق نیست برنامه ای که دارن بسیار بد نوشته شده و واقعا برنامه نویس رو اذیت میکنه همچنین اسکرام مستر شرکت هیچ چیزی از برنامه نویسی نمیدونه اگر بهش بگین تفاوت فرمورک با کتابخونه رو بگو نمیتونه توضیح بده شرکت به راحتی قراردادی که خودش نوشته رو نقض میکنه متن قرار داد رو هم به شما نمیدن عملا جوری رفتار میکنن که به راحتی پولتونو ندن و شما هم هیچکاری نمیتونین بکنین ... روز هایی که تعطیلی رسمی اعلام میشه و همه ی شرکت ها تعطیل هستند مدیر مشهدش شرکت رو باز نگهمیداره و بقیه رو مجبور میکنه که بیان و اضافه کاری هم بابتش ثبت نمیکنه و خودش هم توی اون روز ها نمیاد و میره استراحت میکنه وقتتونو الکی تلف نکنین با این شرکت
سلام خدمت دوستان، داشتیم در مورد شرکت بابت خرید جستجو می کردیم، این سایت اومد از روی کنجکاوی نظرات رو خوندیم و سپس نظرات شرکت های دیگر مانند پارمیس، تایگر رو هم خودندیم. شبیه کامنت های توی اینستا است که یه عده جامعه ستیز فقط با فوش و بد بیراه میان نظر میدن.اگه شما اینجا داری کار می کنی، بعد که رفتی (اخراج شدی) چرا اومدی نظر دادی، چرا مونده... یا اون یکی دیگه اومده مصاحبه حتی استخدام هم نشده بعد میاد نظر میده و خودشو صاحب نظر می دونه. نظرات باید سازنده باشه و احراز هویت هم نیاز است. فعلا هم خرید بخوبی داشتیم و آموزش انجام شده است و در حال استفاده می باشیم.
من یکبار اینجا رفتم مصاحبه، مدیرشون جوری صحبت میکرد که انگار شرکت مایکروسافت هستن. توقع داشتن فلاتر و انگولار رو در کنار بک اند یاد بگیرم و همه کارها رو انجام بدم. استدلالشون هم این بود که اگر یکی بخواد کلا از تیم جدا بشه یا بره مرخصی نباید تسکهای اون انجام نشده باقی بمونه که. پیشنهادشون این بود که ماه اول نصف زمانم رو به عنوان پشتیبان تماس تلفنی جواب بدم تا با سیستم نرم افزار مالیشون آشنا بشم. وقتی توی مصاحبه مدیرشون گفت : «چرا وقتی با دو تا برنامه نویس میتونم همه کارها رو انجام بدم باید 8 تا برنامه نویس بگیرم» فهمیدم که قرار نیست هیچ وقت برم توی این شرکت.
این که دوتا مدیر داره مشهد و تهران کمی عجیبه ولی محیطش سالمه تولد میگیرن برای همه خیلی تو این ادرس جدید شیک نیست ولی یک خونه دربسته جای نسبتا خوب شهر فشار کار معمولیه ولی نسبت به جاهای دیگه که بودم منظمه و در کل دوست دارم.ارتباط بچه ها خوبه با هم ایده های جالبی دارن
راجع به دوستی که تاریخ ۱۴۰۱/۲/۲۸ پست گذاشتن میخواستم بدونم نیروهای قدیمی دقیقا چه امتیازات ویژهای دارن؟ و در مورد «کار با آخرین تکنولوژی» دقیقا منظورتون چی هست؟