تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵
مصاحبه آزمایشگاه
تجربهٔ کاری مصاحبه آزمایشگاه در پروتئینی سحر — امتیاز ۱.۰ از ۵.
سوالاتی که اصلاً مرتبط نبود و فقط سعی در تحقیر مصاحبه شونده رو داشتند.بی نظمی در برنامه مصاحبه و تلف کردن زمان و همچنین رفتار نامناسب مصاحبه کننده در مصاحبه مرحله اخر
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس صنایع غذایی
مصاحبه کارشناس صنایع غذاییخیلی رفتار خوب وعالی یکم ترسوندن منو از سختی کار و باعث شد مردد بشم ولی رفتارشون عالی بوذ سوالات عمومی کهپرسیدن: در مورد شیر،نحوه تولید به صورت کلی، اصلاحات کاربردی و رفتار شخصی خودم سوال کردن