ویکی‌تجربهجستجو
پروتئینی سحر
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه کارشناس صنایع غذایی

تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس صنایع غذایی در پروتئینی سحر — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه کارشناس صنایع غذایی

خیلی رفتار خوب و‌عالی یکم ترسوندن منو از سختی کار و باعث شد مردد بشم ولی رفتارشون عالی بوذ سوالات عمومی که‌پرسیدن: در مورد شیر،نحوه تولید به صورت کلی، اصلاحات کاربردی و رفتار شخصی خودم سوال کردن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پروتئینی سحر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه آزمایشگاه
۱.۰
مصاحبه آزمایشگاه

سوالاتی که اصلاً مرتبط نبود و فقط سعی در تحقیر مصاحبه شونده رو داشتند.بی نظمی در برنامه مصاحبه و تلف کردن زمان و همچنین رفتار نامناسب مصاحبه کننده در مصاحبه مرحله اخر