تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵
مصاحبه کارشناس صنایع غذایی
تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس صنایع غذایی در پروتئینی سحر — امتیاز ۱.۰ از ۵.
خیلی رفتار خوب وعالی یکم ترسوندن منو از سختی کار و باعث شد مردد بشم ولی رفتارشون عالی بوذ سوالات عمومی کهپرسیدن: در مورد شیر،نحوه تولید به صورت کلی، اصلاحات کاربردی و رفتار شخصی خودم سوال کردن
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه آزمایشگاه
مصاحبه آزمایشگاهسوالاتی که اصلاً مرتبط نبود و فقط سعی در تحقیر مصاحبه شونده رو داشتند.بی نظمی در برنامه مصاحبه و تلف کردن زمان و همچنین رفتار نامناسب مصاحبه کننده در مصاحبه مرحله اخر