حسابدار
تجربهٔ کاری حسابدار در پرگاس طب — امتیاز ۳.۰ از ۵.
حقوق نمیدن کار میکشن فقط برای دخترا شل مغز مناسبه مثل بقیه که موندن اون جا یه عده بیسواد فقط خودشون خوشگلاسیون کنن برن لوندی دلبری برای مدیر که حقوق بده
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
تحقیق توسعه به شدت بی سواد و بی تجربه و قسمت دارو و مدیکال در انزوای کامل بخاطر تصمیمات نابخردانه مدیریت کار کردن در این شرکت تلف کردن عمر، کسی که سواد دارد قطعا در این شرکت کار نمی کند و کسانی که جایی ندارند اینجا می مانند. قراردادها هم شش ماهه و یکساله است و حقوق ها خیلی دیرکرد دارد البته برای بعضی ها زودتر دوست دارم زودتر بیام بیرون از این شرکت
من برای مصاحبه پوزیشن UI/UX رفتم.ساعت 4 قرار داشتیم وقتی رسیدم بهم فرم دادن با یه سری سوالات هوش و ... یه ربع طول کشید پرش کردم به نگهبانشون گفتم که اطلاع بدن.اطلاع دادن گفتن یکم دیگ خبر میکنن که برم داخل جلسه.هرچی منتظر موندم خبری نشد حدود ساعت 5 و 5 دقیقه بود دیگه کلافه شدم و بلند شدم رفتم.واقعا فاجعس منابع انسانی شرکت نتونه یه قرار تنظیم کنه.از همین بی نظمیشون مشخصه چه خبره تو شرکت.خوشحالم که نرفتم با توجه به فیدبک هایی ک میبینم
یکی از بدترین شرکتهای ایرانه تا حالا وضع حقوقو اینجوری ندیدم سه ماه عقب فقط ازت کار میکشن ولی پول خبری نیست هیچ مزایایی هم نداره نه ناهار نه وام نه حقوق درست هیچی
کار توی پرگاس از اون تصمیماتی هست که تا آخر عمرتون بابتش پشیمون هستین. به جرات میگم هییییچ مزایایی نداره ، اما تا دلت بخواد معایب داره که یک تعدادیش رو مینویسم -دیرکرد پرداخت حقوق تا 3 ماه -پرداخت بیمه با حقوق اداره کار -امضای قرارداد با حقوق اداره کار و نه حقوق اصلی شما -حقوق پایین به نسبت بقیه شرکتها -برخورد فاجعه بار منابع انسانی بخصوص مدیریت منابع انسانی -سفته سنگین برای شروع کار -رد نکردن لیست بیمه تکمیلی تا اولین استفاده اما کسر هزینش از حقوق (بالا کشیدن سهم بیمه تکمیلی شما) -نداشتن شرح شغلی و بیکاری دائمی در شرکت (اگر دنبال بیکاری هستین خوبه) -مدیرعاملی که در همه چیز دخالت میکنه و مشکل میکرومنیجمنت داره -نبود هیچ امکانات رفاهی در شرکت -نگه داشتن حقوق آخر و سفتهها بعد از پایان کار تا چندین ماه -سنوات و عیدی حداقلی و با حقوق پایه نه حقوق خودتون -ساعت کاری بیشتر از مصوب اداره کار در کل شرکت مناسب افرادی هست که عزت نفسی ندارن یا میخوان بابت بیکاری پول در بیارن و با ضایع شدن حق و حقوقشون مشکلی ندارن
وضعه بد اقتصادی یه طرف وضعه حقوقه اینجام یه طرف مدیری که اصلا براش پرسنلش اهمیتی نداره واقعا متاسفم که وقتتونو اونجا تلف میکنین و میمونین باید خیلی شرایطه مالیت خوب باشه که اونجا مونده باشی
هررررركي اينجا هرچي گفته درسته يه شركت بي خود كه مصاحبه اش شبيه كنكور و افرادي كه با شما مصاحبه ميكنند صرفا قصد دارند تخريبتون كنن با پررويي تمام ميگن حقوق دوماه يكباره!!!! وقتي براي مصاحبه رفتم فهميدم براي اين همههههه پرسنل فقط يك عدد ماكرويو وجود داره و مسخره تر اينكه فقط يه اسانسور هست و پرسنل براي سوار شدن ي صف شبيه صف ساعدي نيا تشكيل ميدن