سرپرست برند مارکتینگ
تجربهٔ کاری سرپرست برند مارکتینگ در پرگاس طب — امتیاز ۱.۰ از ۵.
واقعا این شرکت محیط غیر اخلاقی و غیر حرفه ای که حتی مدیران ارشد توانی دادن وظایف رو به کارمندانشون ندارند. من حدود ۲ سال در واحد مارکتینگ این شرکت حضور داشتم که حتی مدیر ارشدش سواد کافی در حوزه کاری خودش را نداشت و مدام در حال مشاوره و راهنمایی گرفتن از افراد خارج از شرکت بودن. فقط برای ساخت رزمه برای افراد بی تجربه مناسب هست وبس. حقوق هم هر ۳ ماه یکبار میدن.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
تجربه کاری من در شرکت پرگاس طب بسیار منفی بود. من تا تیر ۱۴۰۲ در این مجموعه مشغول به کار بودم و دلیل قطع همکاری من و تیمم، عدم پرداخت حقوق به مدت حدود ۵ ماه بود. خروج ما کاملاً جمعی و اعتراضی انجام شد، اما متأسفانه بعد از آن، مدیریت مجموعه تلاش کرد این موضوع را بهصورت «اخراج» جلوه دهد که با واقعیت تطابق ندارد. نکته مهمتر این است که پس از این اتفاق، برخی از همکاران با بازگشت به مجموعه، واقعیت خروج اعتراضی را انکار کردند و حتی اعلام کردند که در این موضوع نقشی نداشتهاند یا در مرخصی بودهاند. این رفتار باعث شد مسئولیت اعتراض بهنادرستی فقط به گردن عدهای دیگر انداخته شود و فضای ناسالمتری شکل بگیرد. همچنین عملکرد مدیریت اداری و منابع انسانی کاملاً غیرحرفهای بود. برخوردها تبعیضآمیز بود و حمایت و توجه صرفاً متوجه عدهای خاص میشد، نه شایستگی و زحمت نیروها. این واحد بهجای دفاع از حقوق کارکنان، بیشتر در جهت رضایت مدیران ارشد عمل میکرد و متأسفانه قدردان نیروی انسانی خود نبود. در این شرکت، حقوق کارکنان اولویت ندارد، مزایای مشخصی وجود ندارد و مدیریت پاسخگوی تعهدات مالی خود نیست. توصیه میکنم قبل از هرگونه همکاری، حتماً درباره سابقه پرداخت حقوق، تعهدات مالی و فضای مدیریتی این مجموعه بهدقت تحقیق کنید.
متاسفانه ۳ سال کار کردم و درآخر به خاطر جنگ ۱۲ روزه ، یکطرفه و با سندسازی تعدیلمون کردن. یکروزه از کار بیکار شدیم،بدون هیچ اطلاع قبلی . شکایت کردیم،ولی زیر بار هیچکدوم از تعهداتشون نرفتن و چون هیچوقت بهمون کپی قرارداد نمیدادن،هرچیزی که مطالبه کردیم در ازاش ازمون مدرک خواستن،ولی ماهیچی دستمون نبود... خیلی از حقمون رو خورد، و به شخصه درآخر برای آرامش روان خودم با یه مبلغ ناچیز رضایت دادم. مطمئنم بابت ریال به ریال پولای که ازمون خوردن یه روزی جواب پس میدن، از اون مدیریت گرفته تا پرسنلی که مامور اجرای کارای اون بودن. من به شخصه بابت ۱.۰۰۰ تومنی هم که ازم خوردن راضی نیستم و حلال نمیکنم. الان میفهمم که چقدر حماقت کردم که موندم و با یه مشت بی سواد و منفعت طلب عمرمو حروم کردم. یه روزی یه جایی یه جوری که حتی فکرشم نکنن پس میدن مطمئنم
وای باورم نمیشه دوباره گول این آدم ذات خراب و خوردیم بعد نارویی که تو جنگ بهمون زد و تو اون اوضاع بد پولمون و نداد تعدیل کرد و بیمه رو نداد گفت شعب و میدم به پخش با پول نقدی که از پخش میاد بدهی ها و حقوق عقب افتاده رو صفر میکنه ولی دروغ بود و همش و خورد و ما هنوز ۳ ماه حقوق عقب افتاده داریم دوباره نزدیک حقوق ما پول حقوق و برداشت رفت ارز خرید اونم خورد ، سیر نشد اومد اضافه کاری ها رو صفر کرد که کمتر حقوق بده ، که اونم باز نداد یه ادم حسابی تو این شرکت نمونده تنها ادم حسابی که مدیر و صاحب لاین دارویی بود نتونس حتی یه سال اینجا کار کنه و استعفا داد نمیدونم این همه تف و لعنت چرا پا رو گلو این ادم نمی زاره ؟ چرا ما هنوز انقدر احمقیم که گول میخوریم الان خدا میدونه با شرایط پیش اومده باز حقوق مارو میخوره یا نه یه هفته گذشته از وقت پرداخت حقوق میدونین ما همیشه حکم برده داشتیم برا این ادم همیشه حقوق ما جزوه اخرین هزینه هاش بوده و بعضا دیده داره کم میاره گفته این ماه حقوق نمیدم و هنوز مدیرای گنده اون بالا تز الکی میدن و گنده گنده حرف میزنن که باز مارو گول بزنن خدایا خودت کمکمون کن
نه تجربه ها مغرضانه نبوده .کسی که هنوز وارد شرکت نشده وفقط مصاحبه کرده نمی تونه بگه مغرضانه .بعد از جنگ ۱۲ روزه کلی نیرو تعدیل کرد .شعبه هاشو توی شهرهای بزرگ بست .هنوز تسویه مارو نداده .دیرکرد حقوق ۳ ماهه و بی برنامگی شرکت همگی درستن .منابع انسانی کارش جذب نیرو است .دروغ گفتن که کاری نداره.برای خودم متاسفم که چقدر منضبط و کاری بودم تو این شرکت ...
به نظرم درسته 5 ماهه حقوق نگرفتیم ولی بازم جای شکرش هست من 7 ساله اینجا مشغول به کارم یه اب باریکه هست برای افرادی که توقعشون از زندگی متوسط به پایین هست این شرکت و مزایاش جوابگو هست باید خیلی توقعت سطح پایین باشه و خودتم در حدی نباشی که بتونی جای دیگه استخدام شی دیگه مجبوریم تحمل کنیم خداروشکر
حقیقتا قبلا هم شنیده بودم که خیلی از حرفایی که پشت سر این شرکت تو این سایت هست ، مغرضانه است و واقعیت نداره. امروزم که رفتم مصاحبه ، یکی از بهترین مصاحبه هام بود و احتمالا هم قبول میشم. آقایی هم که باهاش مصاحبه کردم و هم منابع انسانی ،خیلی محترم و بنظرم با سواد بودن. ایشالا که هرچی خیره پیش بیاد