ویکی‌تجربهجستجو
پلاک
تجربهٔ کاری۱۲ فروردین ۱۴۰۰ · اردیبهشت ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰

برنامه نویس وب

تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در پلاک — امتیاز ۱.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰).

۱.۰· برنامه نویس وب

کار کردن در محیط پر حاشیه پلاکو توصیه نمیکنم مدیران این شرکت بدون اطلاع ممکنه بیمه براتون رد نکن ضمن اینکه بسیار عصبی و غیر منطقی هستن در کل جای خوبی برای پیشرفت نیست بخصوص اگه برنامه نویس هستین

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پلاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۳.۰
تخصص مخفی

نسخه کوچک دیجی کالا، افتخار مدیرانش این است که روزی در دیجی کالا کار میکرده اند. محیط به شدت عصبی و بدون کوچکترین احترام.