ویکی‌تجربهجستجو
پوبر
تجربهٔ کاری

مخفی

تجربهٔ کاری مخفی در پوبر — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مخفی

بعد از بارها تماس و پیگیری چند باره ، چون من اپلای نکرده بودم و آنها رزومه ی من را سرچ کرده بودند. دعوت به مصاحبه شدم رفتم به مصاحبه ، بماند که فرم بلند بالایی نزد نگهبانی بود که باید آنرا پرمی کردم که از شخصی ترین مسائل زندگیت هم سوال پرسیده بودند. بعد از نیم ساعت معطلی نگهبان بالاخره من را راهنمایی کرد به واحد جذب که در بدو ورود با برخورد بسیار سرد و غیر حرفه ای مسئول جذب شرکت مواجه شدم که انگار مجبور بود مصاحبه کنه، دو تا سوال معمولی پرسید که پاسخ دادم ، ادبیات و رفتارش بسیار بی ادبانه و عصبی بود و بعد از 5 دقیقه مصاحبه را تمام کرد !!!و گفت یکشنبه تماس می گیرند که هرگز نگرفتند!!! حیف از وقت و زمانی که برای مراجعه و معطلی و برخورد با یک واحد جذب بیسواد و غیر حرفه ای گذاشتم که حتی آداب بدیهی مصاحبه را نمیدانستند. از من به شما نصیحت برای وقت و شخصیت خودتون ارزش قائل باشید. من که از طرف خودشون دعوت به مصاحبه شدم چنین رفتاری باهام شد. وای به حال افرادی که رزومه ارسال می کنند.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰