ویکی‌تجربهجستجو
پویا رسانه
تجربهٔ کاری۶ آذر ۱۳۹۹ · آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹

برنامه نویس بک اند

تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در پویا رسانه — امتیاز ۵.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).

۵.۰· برنامه نویس بک اند

به مدت چند سالی که در این شرکت کار کردم از نظر من یکی بهترین تجربه‌های کاری من بود. مدیریت خوب مجموعه و همچنین توجه به یادگیری و پیشرفت یکی از برتری‌های این شرکت با توجه به کوچک بودن و محدود بودن منابع شرکت بود. تیم فنی با توجه به محدودیت‌ها سعی می‌کنه در بالاترین سطح دانش و همیشه بروز باشه و در این راستا زمان زیادی جهت آموزش نیروهای تازه و کارگاه‌های آموزشی می‌کنه که شخصا همیشه استفاده کردم. شما اگه آدم پر تلاشی باشید و یادگیری دوست داشته باشید این شرکت فوق العاده و حتی سمت مدیرعاملی هم می‌تونید ارتقا شغلی بدید اما اگه حقوق مفت میخواید و دو تا باگ پول ریکوست کنید صد درصد اینجا مناسب شما نیست!

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

پویا رسانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۲.۰
تخصص مخفی

افتضاح. از ساعت کاری گرفته تا هماهنگی و ... برخوردهای به شدت بد و زننده مدیریت غلط فشار کاری زیاد بروکراسی کاری زیاد شرکت کوچک ولی توقع کاری زیاد در حد گوگل عدم استفاده صحیح از اسکرام محیط کاری بسیار نامناسب