برنامه نویس بک اند
تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در پویا رسانه — امتیاز ۵.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).
به مدت چند سالی که در این شرکت کار کردم از نظر من یکی بهترین تجربههای کاری من بود. مدیریت خوب مجموعه و همچنین توجه به یادگیری و پیشرفت یکی از برتریهای این شرکت با توجه به کوچک بودن و محدود بودن منابع شرکت بود. تیم فنی با توجه به محدودیتها سعی میکنه در بالاترین سطح دانش و همیشه بروز باشه و در این راستا زمان زیادی جهت آموزش نیروهای تازه و کارگاههای آموزشی میکنه که شخصا همیشه استفاده کردم. شما اگه آدم پر تلاشی باشید و یادگیری دوست داشته باشید این شرکت فوق العاده و حتی سمت مدیرعاملی هم میتونید ارتقا شغلی بدید اما اگه حقوق مفت میخواید و دو تا باگ پول ریکوست کنید صد درصد اینجا مناسب شما نیست!
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
افتضاح. از ساعت کاری گرفته تا هماهنگی و ... برخوردهای به شدت بد و زننده مدیریت غلط فشار کاری زیاد بروکراسی کاری زیاد شرکت کوچک ولی توقع کاری زیاد در حد گوگل عدم استفاده صحیح از اسکرام محیط کاری بسیار نامناسب