مهندس نرم افزار
تجربهٔ کاری مهندس نرم افزار در پیتام — امتیاز ۱.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).
یکی از بدترین شرکت های تهران هست. قوانین کار به هیچ عنوان رعایت نمیشه . با کارمندان مثل برده رفتار میشه. به هیچ عنوان احترام نمیذارن به پرسنل. من ۲ ماه اول ازمایشی رو رفتم. وسط ماه دوم انقدر از نظر شخصیتی خورد شده بودم که به مدیریتش اعلام کردم که تا اخر ماه دوم میامیعنی تا اخر قرارداد ازمایشیم . ایشون فرمودند یا همین الان باید استعفاتو بدی یا نمیتونی بعد از ماه دوم هم از شرکت بری در صورتی که قرارداد من تا ماه دوم بود. منم بی خبر از همه جا قبول کردم . حقوق ها رو ۱۵ ام ماه بعدش واریز میکنن . بعد از رفتنم ۱۵ ماه بعد شد و هیچ واریزی برای من انجام ندادن . منابع انسانیشون گفت برو تا ۳ ماه دیگه حقوق میدیم بهت چون رفتی و تو شرکت نیستی. در صورتی که من ۱ ماه و نیم اونجا کارکردم و باید ۱۵ ام حقوق رو میریختن و سنوات و .. رو بعد از چند ماه میدادن. محیط کار شدیدا مسمومی داره. با حقوق بسیار پایین. برده داری مطلق. من تو کال سنترهای شرکت های دیگه بودم و این شرکت بدترین شرکتی بوده که تاحالا دیدم .
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
از هر لحاظ افتضاح فقط وقت تلف کردنه کار کردن توی این شرکت اگر بخوام با جزئیات بگم از بدی های شرکت یه کتاب میشه من ۱سال حدودا کار کردم و هنوز بعد از گذشت ۹ماه هنوز تسویه ام رو دریافت نکردن و اصلا چشم آب نمیخوره که بخوان تسویه بدن