تجربهٔ کاری
برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان — امتیاز ۱.۰ از ۵.
من دعوت به مصاحبه شدم. مصاحبه با تاخیر نیم ساعته انجام شد. کلا شرکتی در اسکیل کوچک هست. از توضیحات فرد مصاحبه کننده در می آمد که پرداختی نامنظم است. قرارداد سه ماهه می بستند. دو هفته آزمایشی بدون هیچ قراردادی داشتند. بیمه پایه رد میشد. در کل از نظر خالی به نظر گزینه خوبی نمی آمد. انصراف دادم.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
به شدت شرکت بی نظمی هستش. پرداخت حقوق ۲ قسمتی، با ۲۰ روز اختلاف. پرداخت حقوق با تاخیر ۴ ماهه از نظر مدیر عامل هیچ مشکلی نداره و نسبت به خیلی از شرکت ها بهتر هستن! دسترسی به اینترنت به صورت کامل وجود ندارد. با تکنولوژی جدید به طور کامل قهرن. برای تسویه هم با کف حقوق دنیا حساب و کتاب میشه. خلاصه ک دزد هستن. اصلا به فکر کار تو این محیط سمی نباشید.