امور مشتریان
تجربهٔ کاری امور مشتریان در پیمنتر — امتیاز ۵.۰ از ۵.
سلام من حدود چند ماهی هست که در تیم پیمنتر مشغول به کار هستم و تو این مدت واقعا از همه لحاظ عالی هستن. پرداخت ها دقیق هست و حتی به غیر از هدیه هایی که میدن سفارش مشتری هارو هم دقیق انجام میدن حتی خود مدیریت وقت هایی که حجم سفارش ها بالاست میان و کمک میکنن تا کار ها سریع تر انجام بشه. برای اضافه کاری ها حقوق جدا پرداخت میشه.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
سلام من به مدت 3 ماه توی این شرکت به عنوان کار آموز بودم و با توجه به این که کارآموز بودم حقوق خوبی دریافت میکردم و واقعا حیف که مجبور بودم برای سال اخر مدرسم از شرکت پیمنتر بیرون بیام ولی اگ باز فرصتش پیش بیاد حتما دوباره میرم تو شرکتش تجربه هایی رو بدست اوردم که واقعا هیچ جا نمیتونم مثلشون رو پیدا کنم.
کار کردن در پیمنتر، خصوصا به صورت ریموت، واقعا حس خوبی داره. فرهنگ شرکتی اینجا خیلی دوستانه و پشتیبانه، و همکاران حتی از راه دور هم به هم ایده میدن و با هم پیش میرن. حس میکنم همه اعتماد زیادی به هم داریم و این باعث میشه هرکسی تو کارش بهترین باشه.