ویکی‌تجربهجستجو
چارچرخ
تجربهٔ کاری۲۳ تیر ۱۳۹۹ · مرداد ۱۳۹۸ تا مرداد ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در چارچرخ — امتیاز ۱.۰ از ۵ (مرداد ۱۳۹۸ تا مرداد ۱۳۹۹).

۱.۰· تخصص مخفی

واقعا یکی از بدترین مدیرایی که یک مجموعه میتونه داشته باشه دید من رو به طور کلی نسبت به استارتاپ عوض کرد

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

چارچرخ
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند
۳.۰
برنامه نویس بک اند

من به عنوان برنامه نویس اینجا کار کردم تو شرایط سخت که این استارت آپ پول نداشت و نیرو نداشت من رفتم باهاشون کار کردم و قرار شد هر موقع سرمایه گزار گرفتن به من حقوقم رو بدن. توی یک سالی که کار کردم کلا 6 ماه بهم حقوق دادن بعد از اینکه سرمایه گرفتن هم پول من رو ندادن و با یک پیامک تشکر گفتن که ما نمیتونیم بیشتر از این پرداخت کنیم ممنون که به ما کمک کردی!!!!!!!!! الان هم حتی پول بقیه نیروهاش رو ندادن به هیچ عنوان توصیه نمیکنم اونجا کار کنید محیط غیرحرفه ای، پر از حاشیه و مدیریت خیلی ضعیف که حتی بیزینس کارشون رو هم نمیدون!!!!