ویکی‌تجربهجستجو
چاپ آقا
تجربهٔ کاری۳ آبان ۱۳۹۹ · آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹

مدیر منابع انسانی

تجربهٔ کاری مدیر منابع انسانی در چاپ آقا — امتیاز ۵.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).

۵.۰· مدیر منابع انسانی

من بعنوان مدیر منابع انسانی از ابتدای امسال با این شرکت کارم رو شروع کردم. بیش از 15 ساله که دارم در همین حوزه فعالیت می کنم و ترجیحم شرکتهای استارتاپیه. پس با علم به چابکی و سرعت و همدلی اومدم اینجا. چیزی که باعث شد اینجا رو انتخاب کنم، مدیر عامل محترمیه که علاوه بر دانش بالا، رهبر فوق العاده ای هم هست. ما در هر سن و با هر تجربه ای و هر پوزیشنی که باشیم، به یک منتور عالی نیاز داریم. اینجا حالم خوبه. سعی می کنم حال بچه ها هم خوب باشه. تلاشم رو می کنم واقعا. دوست ندارم نیروی انسانیمون رو به راحتی از دست بدیم چون همشون رو دوست دارم. شاید بگین چون مدیر منابع انسانی اینجا هستم باید هم این حرفا رو بزنم، ولی واقعیتش اینه که من هم یکی از پرسنل هستم و نظرم رو همیشه به صراحت بیان می کنم. اینجا داره رشد می کنه. طبیعیه که بعضی از موارد کاری از دستمون در بره. ولیکن واقعا دارم تلاشم رو می کنم که بهترین ها برای بچه ها اتفاق بیفته. اینجا رو دوست دارم و باهاش هستم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

چاپ آقا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کاستومر
۲.۰
کاستومر

بنظرم مجموعه در کل محیط صمیمی داره ،اما باید بگم که اصلا برای کارمنداشون ارزش قائل نیستن و خیلی راحت با کارمندا خداحافظی میکنن و چیزی که بعد ازحدودا ۵ماه نظرمو جلب کرد این بود که خیلی راحت زیر تعهداتی که دارند میزنن ، امنیت شغلی به شدت ضعیف هست بنظرم!