ویکی‌تجربهجستجو
کادو کارت
تجربهٔ کاری۹ اسفند ۱۳۹۸ · اسفند ۱۳۹۷ تا اسفند ۱۳۹۸

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در کادو کارت — امتیاز ۳.۰ از ۵ (اسفند ۱۳۹۷ تا اسفند ۱۳۹۸).

۳.۰· تخصص مخفی

بشدت مدیریت مزخرفی دارن. نقاط ضعف زیادی داری ولی میخوان همه چیز رو در برنامه نویسی جبران کنن. مدیریت اصلا ازادی عمل نمیده و هر وقت صلاح بدونه افزونه میخره یا آپدیت میکنه و سایت دچار مشکل میشه. یکسال همکاری داشتم یک بار هم حقوق رو سر وقت ندادن و وقتی هم میدادن با کارکرد اعلامی مغایرت داشت و دوباره میرفت برای ماه بعدی. حقوق شخص فنی با اینکه بیشترین انتظارات رو دارن ازش در اولویت آخر هست. یعنی حقوق سئو کار و پشتیبان رو میدن ولی برای برنامه نویس صورت وضعیت میزنن برای طرفه نگار و مثلا توافق ما تا پنجم بود بعد شد دهم ولی تا بیستم کش میدادن تسویه رو. انگیزه کار رو با این چیزا از بین میبرن ولی انتظار دارن تسک رو سر وقت تحویل بدید. دانش فنی ندارن اصلا ولی تو همه چیز نظر میدن. نیروی کار حرفه ای بدردشون نمیخوره و بدرد کسی میخوره که تجربه نداشته باشه. مثلا سئو کار آورده بودن ولی طرف براشون مرسولات رو بسته بندی میکرد. آخرش هم حدود 4-5 تومن رو تسویه نکردن. پول سرورشون رو هم ندارن بدن. از رزومه ام حذف کردم این مجموعه رو چون با اینکه کارهای خیلی عالی براشون کردم در شان خودم نمیبینم که بیارم داخل رزومه. در مورد مبالغ دریافتی که از طرفه نگار دارن حقیقت رو نمیگن و همش میگن پول نداریم. در نهایت هم یه سری آمار الکی میده به طرفه نگار که اصلا حقیقی نیست ولی ظاهرا اونها هم قبول میکنن. یه طراح ui/ux درست و حسابی نداشتن و حتی فرانت هم با بک اند هست و البته هر از گاهی میرن نیروی بدرد نخور از پونیشا میگرفتن که تا چند وقت باید خرابکاری اون رو درست کنید و البته یه روز هم تسک میزنن و وقتی شما بیشتر کار رو انجام دادید از اون کار منصرف میشن. هر از گاهی جلسه میذاشتیم با تیمهای دیگه و موارد رو توضیح میدادم ولی عمل نمیشد تا گند داستان در بیاد. یک بار اعلام کردم سرور داره مورد حمله قرار میگیره ولی پیگیری نکردن و فرداش سایت اومد پایین و چند روز دستمون بند بود. اصلا نمیتونن اولویت بندی کنن چه روی تسک ها و چه روی ارزش پرسنل.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

کادو کارت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۲.۰
تخصص مخفی

حدود ۴ ماه در این محیط تجربه کار دارم، اما متاسفانه به غیر ۱ ماه حقوق بقیه ماه ها را پرداخت نکردن و همش می گفتند که پول نیست. مدیریت همیشه در همه کارها بدونه هماهنگی دخالت می کند. مدیریت همیشه میگه " ما با هم هستیم و باید با هم، هم فکری کنیم " اما در کار میگه " شما این قسمت کارو طبق چیزی که من می گم انجام بده " کلا مدیریتش فقط و فقط شبه مدیر هست. متاسفانه نمی تونم اطلاعات بیشتری اعلام کنم، اما توصیه می کنم هر زمان اسم های "کادو کارت"، " کادو پینو "، " گل پینو " را شنیدید، فرار کنید.