مصاحبه کارآموزی تولید محتوا
تجربهٔ کاری مصاحبه کارآموزی تولید محتوا در کاربوم — امتیاز ۱.۰ از ۵.
روند در کل خیلی خوب بود سوالات تکراری که همه جا میپرسند پرسیده نشد تنها سوال کلیشه ای همون خودت رو تعریف کن بود که عادیه واقعا شرکت خوبی بود و خیلی کرم و صمیمی بودند برای مصاحبه دوم هم دعوت شدم که اون هم خیلی خوب پیش رفت سوالاتی پرسیده شد که بیشتر با خودم اشنا بشن خوبیش این بود که زیاد معطل نشدم و حواب رو خیلی زود دادند اما خوب گفتند کس دیگه ای رو استخدام کردند درحالی که فهمیدم این دروغ بوده است کاش راستش را میگفتند و ایرادات خودم را میپرسیدم فکر میکنم اینطوری حرفه ای تر بود.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
من به واسطه یه معرف به اونجا رفتم، بنابراین قبلا درباره کارهایی که کردم کمی باهاشون حرف زده شده بود. به خاطر تجربه اندکی که توی حوزه دیجیتال مارکتینگ هم داشتم ازم درباره کارهایی که توی این حوزه انجام دادم پرسیدن و متوجه شدم فقط یه کانتنت مارکتر نمیخوان و هدف اصلیشون دیجیتال مارکتینگه. قرار شد من براشون یه سری چیزها رو تحقیق کنم و بفرستم اما به خاطر اینکه مسیر رفت و آمد برام خیلی سخت میشد عذرخواهی کردم و قرار بعدی کنسل شد مدیر مجموعه انسان خیلی شریف و محترمیه و فضای مجموعه خیلی دوستانه و گرمه. آدم حس خوبی داره به هر حال 🙂 ویژگیهایی که براشون مهم بود: اینکه مولتی تسک هستی، انگیزهت درونیه یا کسی باید تو رو به حرکت دربیاره
۱ سال و۲ ماه سابقه حرفه ای فیشال، سازگار با محیط کاری، دلسوز، آشنا با مواد و برند های مختلف، کاری و با نظم و انظباط،روحیه تیم ورک بالا،اخلاق حرفه ای.
۱ سال و۲ ماه سابقه حرفه ای فیشال، سازگار با محیط کاری، دلسوز، آشنا با مواد و برند های مختلف، کاری و با نظم و انظباط،روحیه تیم ورک بالا،اخلاق حرفه ای.
سلام و عرض ادب من با شرکت کاربوم مصاحبه فنی در حوزه برنامه نویسی Front-End داشتم در سطح Senior. مصاحبه فنی به صورت حضوری بود و سطح سوالات و توقعات مناسب. این مرحله رو قبول شدم و برای مصاحبه با مدیر عامل به صورت ریموت دعوت شدم. مصاحبه دوم هم چالش های خوبی داشت و به رزومه من دقت زیادی شد. طی زمان مقرر جواب نهایی رو دادن. از دانش فنی من تقدیر کردن اما به دلیل روحیات کاری طرفین متاسفانه امکان همکاری به وجود نیامد. از این عزیزان بابت رفتار حرفه ای تشکر میکنم.