ویکی‌تجربهجستجو
کولر هوایی آبان
تجربهٔ کاری۵ خرداد ۱۴۰۵

کارشناس

تجربهٔ کاری کارشناس در کولر هوایی آبان — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس

امروز 6 خرداد 1405 هست نیمی از حقوق اسفند 1404 را در 6 خرداد 1405 دادن تازه قراردادی هم در کار نیست همیشه با 50 روز تاخیر میدادن جنگ هم بهانه شد براشون البته منافع مادی هم داشتن نه اینکه پول نداشته باشن گور پدر کارمندی که باید اجناس را چند برابر بخره در عوض آقایون خیری پول حقوق را ورق و .... خریدن تا ده برابر سود کنن لعنت به کسانی که از هر فرصتی برای ظلم کردن استفاده میکنن هیچ کس از کار کردن تو این شرکت خوشحال نیست یک نفر نشنیدم بگه خدا بهشون بیشتر بده فقط ناله و نفرین پشت شون هست برای همین هم کارشون هیچ وقت نمیگیره

نقاط قوت

نقاط ضعف

محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
حقوق ناکافی
عدم دریافت پاداش
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
مدیریت ضعیف
بد قول

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

کولر هوایی آبان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند کولر هوایی آبان
۱.۰
کارمند کولر هوایی آبان

خیلی خوبه که یک چنین سایت هایی هست که به کسانی که میخوان یک همکاری را شروع کنند کمک کنه بفهمن تو یک شرکت چه خبره کامنت ها رو خوندم و خیلی موارد نظیر حقوق با تاخیر و نداشتن مزایا و پایین بودن پایه حقوق و پرداخت پشت فیش رو سایرین نوشته بودن ولی الان که شب عید هست گفتم منم بنویسم شاید روشن تر بشه موضوع الان 8 اسفند 1404 هست و حقوق دی ماه را تازه حدود 20 اسفند میدن که این یعنی مفت کار کردن برای این شرکت با این وضع تورم، حقوق بهمن هم تنها حقوقی هست که با 20 روز تاخیر به جای 1 ماه و 20 روز در اسفند با 20 روز تاخیر همراه حقوق دی در اسفند میدن ولی حقوق اسفند میره برای 20 اردیبهشت سال بعد که ترتیب 1 ماه و نیم تاخیر حفظ بشه یعنی شب عید که پول احتیاج داری پول نداری و فروردین هم پولی تو دستت نیست یک نکته دیگه اینکه چون پایه را بسیار پایین میزنن عیدی (و سنوات که در پایان همکاری میدن) بر اساس پایه حقوق حساب میکنن در نهایت به شما 2 تا پایه حقوق عیدی میدن که اصلا عددی نیست مثلا حدود 30 تومان عیدی برای سال 1404 میشه آجیل و کمک های غیر نقدی برای عید و .... هم که اصلا تو این شرکت جایی نداره دیگه خود دانید اگر یک روز دعوت شدید تو این شرکت کار کنید نگید کسی به ما نگفته بود چون در اول استخدام بهتون در باغ سبز نشون میدن ولی هیچ خبری نیست راستی عید رو تعطیل هستن و از مرخصی تون کم میشه اما 26 روز مرخصی 7:20 دارید و روز کاری چون 9 ساعت هستش شما هر یک روز که مرخصی میگیرید 1 روز و 1:40 دقیقه از مجموع مرخصی 26 روز (190 ساعت) کم میشه یعنی در واقع شما 21 روز مرخصی دارید در سال و نه 26 روز قانون کار دیگه معایب شرکت رو در پایین ببینید ماشالله کلکسیون هست چیزی نمونده که علامت نزده باشم

کولر هوایی آبان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

ورود به این شرکت به منزله پا گذاشتن در یک مرداب است و وقتی به خودتان می آیید متوجه میشوید تصمیم اشتباهی گرفته اید و عمر و سرمایه تان را هدر داده اید. کارخانه در شیراز است ولی مدیرعامل شیرازی نیست و نکته مهم همین است وی اهل دیزج از توابع شبستر است و خسیس است به گونه ای که به عنوان مثال چند در هیچ مناسبتی هیچ کادویی داده نمیشود مثلا روز زن دریغ از یک شیرینی یا شاخه گل. اینها به کنار حقوقی که باید متعهد به پرداخت آن باشند را هم نمیدهند چه برسه به مزایای جانبی ارقام اعلامی به تامین اجتماعی با رقم حقوق دریافتی اختلاف دارد و نتیجتا عیدی، سنوات (که تا زمان خروج تسویه نمیشود)، اضافه کاری و سایر مواردی که بر اساس پایه حقوق محاسبه میشوند تحت تاثیر قرار میگیرند و در نتیجه مدت همکاری شما یک زیان تمام و عیار خواهد بود. همکاری با این شرکت را ابدا توصیه نمیکنم

کولر هوایی آبان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

این شرکت جا به جایی نیرو زیاد دارد به عنوان مثال خود من پس از یک تجربه تلخ چند ماهه زمانی که متوجه شدم حقوق ها با تاخیر پرداخت میشود از این شرکت جدا شدم چون فکر میکنم شرکتی که افق فکری مدیرانش دزدیدن از جیب کارمند هست نه جای رشد باقی میگذارد و نه میتواند تجربه مفیدی باشد کارخانه در شیراز شهرک صدرا است و یک دفتر هم در تهران دارد ولی مدیرعامل، پسر و دخترش که مدیران ارشد شرکت هستند در شیراز مستقر هستند این شرکت غیر از حقوق هیچ مزایای جانبی دیگری ندارد و با اینکه درآمد بالایی دارد نه پاداش دارد و نه حتی در مناسبت ها مثل شب عید یا شب یلدا هدیه ای میدهد رقم پایه حقوق را پایین میزند که دریافتی شما را به شدت کاهش میدهد و یا چون طبق قانون حقوق روز جمعه یک ششم حقوق هفته است اگر مثلا سه روز در هفته کار کرده باشد حقوق جمعه را نصف روز حساب میکند و اگر کل هفته را غیبت یا مرخصی داشته باشی، روز جمعه نیز به عنوان غیبت (یا بدون حقوق) محسوب می شود

کولر هوایی آبان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

پس از نزدیک به 16 ماه همکاری میخواهم تجربه کاری خودم را برای اینکه سایرین ابا چشم باز تصمیم بگیرند در اختیارتان قرار میدهم شرکت کولر هوایی آبان حقوق ها را با یک ماه و نیم تاخیر پرداخت میکند و این بزرگترین مشکل این شرکت است که در فرایند استخدام هیچ کس به شما این مورد را نمیگوید این این ترفند باعث شده که عملا شما در سال 11 ماه حقوق دریافت کنید و به عبارت دیگر همیشه 45 روز از شرکت طلبکار باشید ولی مشکل فقط محدود به این مورد نیست و این کار باعث می شود شما در اولین حقوق دریافتی (پس از 75 روز) 40% رقم حقوق توافق شده را متوسط ماهانه بگیرید که پس از 12 ماه تازه به رقم متوسط ماهانه 87% حقوق توافق شده میرسید و هرگز حقوق توافق شده را دریافت نمیکنید پس شما در شرایط اقتصادی کشور قطعا متضرر خواهید شد در اینجا میتوانید ببینید https://h7.cl/1kCJX از طرف دیگر این شرکت رقم توافق شده را در لیست بیمه برای شما رد نمیکند (که این مورد هم به شما اعلام نمیشود) و دارای دو دفتر حقوق می باشد. غیر از بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی معمولی (با هزینه خودتان برای دندانپزشکی) هیچ مزایای جانبی دیگری ندارد. برخی میگویند مدیرعامل مجموعه فرد خوبی هست ولی اینکه فردی با پرسنل خوش و بش کند با اینکه با آنها عادلانه برخورد کند زمین تا آسمان تفاوت دارد